۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۳۳۵۰۲
حجت‎الاسلام پژمان فر:

دولت به جای تمرکز بر اقتصاد مقاومتی تمام همت خود را معطوف مذاکرات کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که در این یک سال مذاکره هیچ نتیجه‏ای به دست نیاوردیم، اظهار داشت: بعد از این هم نباید به توافق مطلوب دل ببندیم چرا که تیم مقابل اهداف دیگری را در این مذاکرات دنبال می‏کند.
حجت الاسلام پژمانفر

حجتالاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تمدید مذاکرات جمهوری اسلامی با کشورهای 1+5، گفت: در مذاکرات مقابل ما افرادی هستند که در این یک سال به غیر از بازی کردن و فرصت کشی هیچ برنامه‏ای نداشتند.

وی با اشاره به این‏که کشورهای 1+5 در مذاکرات تا الان هیچ نوع برنامهای نداشتند، ابراز داشت: از این به بعد هم هیچ برنامهای برای پیش بردن مذاکرات ندارند و فقط به دنبال فرسایشی کردن این مسأله هستند.

حجتالاسلام پژمانفر در ادامه خاطرنشان کرد: ما همانقدر که به هیأت مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم چند برابر بیشتر به طرف های مقابل بی‏اعتماد هستیم چرا که هیچ نوع صداقتی در رفتار آنها دیده نمیشود. 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که در این یک سال مذاکره هیچ نتیجه‏ای به دست نیاوردیم، اظهار داشت: بعد از این هم نباید به توافق مطلوب دل ببندیم چرا که تیم مقابل اهداف دیگری را در این مذاکرات دنبال می‏کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به روش دولت در مذاکرات اشاره و عنوان کرد: دولت در کنار مذاکرات همه حرکت‏های کشور را متوقف کرده بدون اینکه بداند در این مذاکرات چه نتیجه ای حاصل خواهد شد و این روش سبب شد که چند سال در مسأله اجرایی و عمرانی و حتی علمی کشور عقب بمانیم.

وی با اشاره به اظهارات رییس دولت تدبیر و امید مبنی بر پیروزی در مذاکرات وین، ابراز داشت: تمدید مذاکرات دال بر ضعف و عقب نشینی در مذاکرات است و اگر چه رهبر معظم انقلاب با تمدید آن مخالفت نکردند ولی معنی پیروزی در آن دیده نمی‏شود چرا که دستاوردی نداشته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‏که مدیریت این مذاکرات در اختیار تیم غربی است، تصریح کرد: آنها در این مذاکرات امتیازات زیادی از ما گرفتند و متاسفانه باید اذعان کنیم که بسیاری از فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورده ایم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که راه حل برون رفت از مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است و نباید به مذاکرات دل ببندیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت به جای اینکه همه تمرکز خود را به روی اقتصاد مقاومتی صرف کند و از آن به عنوان یک برگ برنده در مذاکرات استفاده کند، همه همت خود را معطوف به مسأله مذاکرات کرده است./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات