۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۳۵۶۲۴

برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته جاری، شامل سخنرانی ها، مداحی ها و مراسمات اعلام شد.
هفتگي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری سخنرانی حرم مطهر همه روزه قبل از نماز ظهر با حضور حجج اسلام  رحیم محمدی ایلامی، علی اصغر همتیان، حسین سعیدیان و سید صادق محمدی برگزار می‌‌شود.

 

بر اساس این گزارش، در این هفته، ویژه برنامه زمزم معرفت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در موضوعات مختلف اعتقادی، مهدویت، احکام و... با حضور اساتید  حوزه علمیه قم حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و نصاری در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

سخنرانی بعد از نماز عشا در هفته جاری با حضور حجج اسلام  رفیعی و میرباقری و مداحی مداحان اهل بیت(ع) اسلام میرزایی، مهدی سلحشور، علی اکبر بهنام مهر و حسن شالبافان برگزار می شود.

 

دعای توسل همچون هفته‌های گذشته در شامگاه سه شنبه، 25 آذرماه 1393 از سوی هیأت جانبازان قم برگزار و دعای کمیل در روز پنجشنبه 27 آذرماه جاری بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام  رفیعی و مداحی  مهدی سلحشور در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.

 

زیارت جامعه کبیره این هفته پنجشنبه، ساعت 21:30 از سوی حجت‌الاسلام شهیدی و دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه 28 آذرماه93 با سخنرانی حجت‌الاسلام  ملکدار و مداحی حسین حقی قرائت می‌شود.

 

گفتنی است، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود./1323/د101/ب6

ارسال نظرات