۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۳۷۵۲۱
کارشناس مسائل سیاسی:

زنده نگه داشتن 9 دی به عنوان یوم‌الله وظیفه ما است

خبر گزاری رساـ استاد علوم سیاسی دانشگاه گفت: اگر فتنه سال 88 به پیروزی رسیده بود اثری از جمهوریت و اسلامیت در نظام باقی نمی ماند و رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین پاسدار رای مردم و اسلامیت نظام هستند.
عليرضا رضا زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا رضازاده استاد علوم سیاسی دانشگاه جمعه شب در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در مسجد جامع فین بزرگ کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که حماسه ماندگار 9 دی در تاریخ باقی خواهد ماند، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز ما وظیفه داریم 9 دی را به عنوان یک یوم الله زنده نگه داریم.

 

وی، فتنه و فتنه گری را خط قرمز مردم ایران دانست و یاد آورشد: ما امروز حمایت و دفاع از دولت نظام جمهوری اسلامی را وظیفه دینی و انقلابی خود می دانیم و ملت ایران در مقابل فتنه و فتنه گر به هیچ عنوان کوتاه نخواهند آمد.

 

رضا زاده در ادامه با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی براین که سران فتنه باغی بر نظام هستند افزود: سران فتنه باید توبه کنند و توبه خود را بیان کنند تا به نظام برگردند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی یاد آورشد: سران فتنه نظامی را به تقلب و دروغ بزرگ متهم کردند که در 25 خرداد با حضور مردم در پای صندوق های رای انتخابات موفق و سالمی را برگزار و رییس جمهور قانونی خود را بالاتر از حد نصاب انتخابات انتخاب کردند و امروز ما خود را موظف به مقابله با هرگونه فتنه و فتنه گری می دانیم.

 

رضا زاده در ادامه با اشاره به این که فتنه سال 88 سبب شد چشم طمع جهان خواران و نظام سلطه از جمله آمریکا و اسرائیل به کشور ما دوخته شود یاد آورشد: این خطای بزرگ، خطای قابل گذشت برای برخی ها نیست که در فتنه سال  88 سعی کردند نقطه قوت نظام را به نقطه ضعف نظام تبدیل کنند.

 

وی افزود: نظام و انقلاب اسلامی به واسطه حضور مردم در 9 دی ماه سال 88 و حماسه ای که در این روز آفریدند از یکی از مهم ترین تهدیدها و آسیب ها پیروزمندانه خارج شد و بعد از این فتنه بیش از پیش و با قدرت بیشتر توانست به وظیفه خودش که زمینه سازی ظهور است کمک کند.

 

استاد علوم سیاسی دانشگاه با اشاره به این که همایش 25 میلیونی اربعین بزرگترین مانور عظمت شیعه بود یاد آور شد: امروز اقتدار نظام اسلامی سبب شده تا هنری کسینجر اعتراف کند چهار پایتخت مهم کشورهای خاورمیانه در اختیار ایران است.

 

لازم به توضیح است، مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشاء به همت حوزه پنجم بسیج امام محمد باقر(ع) و با حضور هیئات مذهبی و مردم منطقه در مسجد جامع فین بزرگ کاشان برگزارشد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات