۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۳۸۷۲۸
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

برای رسیدن به خودکفایی به جای حرف باید عمل کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پژمان فر گفت: وقت آن فرا رسیده است که دست به زانو بگیریم و به جای حرف و برگزاری سمینار، با اهتمام به اقتصاد مقاومتی به خودکفایی برسیم.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس، امشب  در همایشی پیرامون حماسه 9 دی 88  در محل مسجد زینبیه اظهار کرد: دعوای امروز ما سیاسی نیست، انرژی هسته ای و امثال آن ها نیست، بلکه مشکل بیگانه با عقاید، تفکرات و نام اسلام است که انقلاب ما آن را جهانی کرده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: موج اسلام خواهی و بیداری مردم کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نشان دهنده پیدا کردن گمشده بشر، یعنی اسلام است؛  انقلاب اسلامی در به وجود آمدن این موج جهانی و گسترش اسلام و تشیع نقش اساسی ایفا کرد چرا که قبل از انقلاب، اسلام خواهی به ندرت وجود داشت.

 

حجت الاسلام پژمانفر به خشم دشمن از این که با روی کار آمدن انقلاب، سلطه ارباب و رعیتی آن ها از بین رفت، اشاره و خاطرنشان کرد: این که دشمن با وارد کردن تحریم ها موجب فشار اقتصادی به کشور ما می شود، می خواهد ما را دراداره امور به خود وابسته کند.

 

وی، فتنه 88 را یک جریان برانداز دانست و گفت: متأسفانه عده ای در داخل با دادن کدهایی، با ضعیف نشان دادن کشور فتنه را ایجاد کردند که طی خسارات زیادی را متحمل شدیم ولی با مردم سالاری و رابطه امام و امت، باز هم پیروز شدیم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، وظیفه ملت در شرایط کنونی را ایستادگی و مقاومت با وجود فشارهای اقتصادی و فرهنگی بیگانگان، دانست و تأکید کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی با وجود همه سختی ها و کمبودها به فرمان امام راحل(ره) با اتحاد به پیروزی رسیدیم، امروز نیز با تولید داخلی و اقتصاد مقاوتی باز هم می توانیم مانند همیشه دست دشمن را از کشور کوتاه کنیم.

 

حجت الاسلام پژمانفر افزود: اگرما از مذاکرات حمایت می کنیم هرگز دلیل بر این نیست که به نتیجه خواهد رسید چرا که می دانیم دشمن حقه باز است و قابل اعتماد نیست.

 

وی یادآور شد: وقت آن فرا رسیده است که دست به زانو بگیریم و به جای برگزاری سمینارهای رفع فساد اداری و امثال آن که خود فساد محسوب می شود(چرا که سرمایه زیادی از دولت  مصرف می شود) باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه داشته باشیم./844/پ202/ب5

 

ارسال نظرات