۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۴۰۶۳۱

نشست تخصصی نظام آرمان های الگوی پایه پیشرفت اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در راستای بررسی الگوهای پیشرفت اسلامی نشست تخصصی نظام آرمان های الگوی پایه پیشرفت اسلامی با ارائه طرحی در این رابطه برگزار شد.
پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست تخصصی نظام آرمان های الگوی پایه اسلامی پیشرفت پیش از ظهر امروز با همکاری گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مؤسسه آموزش عالی حکمت با مشارکت دبیر خانه حوزوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار شد.
 
قابل ذکر است، این نشست تخصصی به بررسی طرح آرمان های الگوی پایه اسلامی پیشرفت تحقیق حجت الاسلام حمیدرضا شاکرین معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حکمت و حسین رمضانی مدیر گروه اسلامی ایرانی پیشرفت اختصاص داشت.
 
حجت الاسلام سید حسین میر معزی رییس مؤسسه آموزش عالی حکمت و دبیر علمی این نشست دلیل برگزاری جلسه را بررسی عناصرالگوی پایه دانست و گفت: در راستای بررسی الگوی پایه پیشرفت و جلساتی در این رابطه پی بردیم که عناصر الگوی اسلامی پیشرفت چهار قسم هستند که نخستین بحث مبانی پیشرفت است.
 
وی در ادامه یکی دیگر از مباحث پیشرفت را آرمان ها بیان کرد و اظهار داشت: آرمان های پیشرفت از مواردی است که در راستای پیشرفت باید به آن پرداخته شود و در این جلسه درباره نظام آرمان ها بحث می شود نه خود آرمان ها.
 
حجت الاسلام میر معزی با اشاره به تحقیق در رابطه با نظام آرمان های الگوی پایه بوسیله پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: بررسی آرمان ها به پژوهشگاه سپرده شد و پژوهشگاه هم تحقیق را بر عهده مدیر گروه اسلامی ایرانی پیشرفت گذاشته و بعد ارائه بحث در دو مرحله و برطرف کردن مشکلات آن در این نشست ارائه شده است.
 
گفتنی است پس از ارائه طرح به وسیله حسین رمضانی و حجت الاسلام شاکرین، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور و حجت الاسلام حسامی به عنوان منتقد به بررسی طرح پرداختند./1322/پ203/ی
ارسال نظرات