۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۷۳۵
امام جمعه موقت رشت:

موج اسلام خواهی در جهان موجب هراس غرب شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با بیان این که با انقلاب اسلامی استقلال به کشور داده شد و وابستگی از کشور رخت بربست، گفت: علت دشمنی آمریکا با ایران به خاطر هسته ای نیست به خاطر استقلال ایران است.
پيامبر اسلام

به گزارش خبر نگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه مر کز استان با بیان این که امروز چشم همه مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت های فراوانی را برای ما به ارمغان اورده است.

 

وی با بیان این که یک چیزی که بعد از انقلاب از این کشور رخت بر بست اسلام آمریکایی است، افزود: انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی را برای ما به ارمغان آورد.

 

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر این که ما قبل از انقلاب هم مسلمان بودیم، اما اسلامی که در آن شیطان زمان شناخته نشود و از آن برائت نشود اسلام ناب نیست، گفت: آنچه که غرب از ما می خواهد اسلام سازش است.

 

وی با تاکید بر این که اسلامی که در غزه و لبنان فراموش شود اسلام ناب نیست، تصریح کرد: اسلام ناب از همه مظلومان دفاع می کند.

 

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان این که قبل از انقلاب امام جمعه دست نشانده طاغوت بود و آنچه را که آنان دیکته می کردند امام جمعه موظف بود که بیان کند تصریح کرد: امروز آل صعود همان نماز جمعه آمریکایی را دارد.

 

وی با بیان این که با انقلاب اسلامی استقلال به کشور داده شد و وابستگی از کشور رخت بربست، خاطرنشان کرد: علت دشمنی آمریکا با ایران به خاطر هسته ای نیست به خاطر استقلال ایران است.

 

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر این که ایران دیگر مانند سایر کشور عروسک خیمه شب بازی آمریکا بعد از پیروزی انقلاب نیست، افزود: به همین خاطر آمریکا و غرب نگران هستند.

 

وی با اشاره به قدرت هسته ای و دانش و فناوری ایران در حوزه ساخت موشک و ماهواره گفت: دانش هسته ای ما آمریکا را به زانو در آورده و از این رعب و وحشت دارد.

 

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان این که حکومت اسلامی ایران ولایت فقیه و حاکمیت دین است، تصریح کرد: معاون دبیر کل حزب الله خود می گوید که ما شجاعت، شهامت و ایثار و مقاومت را از ولی فقیه یاد گرفتیم.

 

امام جمعه موقت رشت با بیان این که ذره ای از تهدیدات لبنان در این چند روز  علی شد، افزود: این امر رژیم صهیونیستی را چنان به وحشت انداخت و این نشان از نفوذ کلام دینی و رهبری اسلامی است که برگرفته از مقاومت ولی فقیه است.

 

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب جوانان غرب را به اسلام راستین دعوت می کند اسلامی که بر گرفته از قرآن و منابع دینی است و امروز غرب و آمریکا از این می هراسند و پروژه اسلام هراسی را در دنیا به راه انداخته اند./1318/پ201/ب1

ارسال نظرات