۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۴۴۲۱۲
آیت الله مهمان نواز:

دشمن به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان که برای آسیب رساندن به انقلاب اجرا می شود، گفت: دشمنان در پی تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم و مسؤولان هستند.
آيت الله مهمان نواز - ديدار با مسؤولان و مديران خراسان شمالي به مناسبت 12 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار مسؤولان استان به مناسبت دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، با تبریک به مناسبت دهه فجر، این دهه را فرصت مناسبی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و آرمان های آن دانست.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن و آموزه های اسلامی داشته و پشتیبان آن حضرت حق است، اضافه کرد: انقلاب ملت ایران تنها برای مسائل مادی و اقتصادی نبود بلکه این مردم قیام کردند تا ارزش های اسلامی و روش دینی اساس کار جامعه شده و در کشور احیا شود.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به این که زیربنای زندگی ما فرهنگ اسلامی برگرفته از قرآن و احادیث ائمه معصومان(ع) است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با هدف اسلامی شدن زندگی، افکار، رفتار، گفتار و نوشتار قیام کرده و انقلاب آنها نیز برگرفته از علم و عرفان و خداشناسی بود.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم، عزت و سربلندی را به ما هدیه داد، اظهار داشت: همه مردم و مسؤولان برای حفاظت و حراست از این نعمت بزرگ وظیفه دارند.

 

آیت الله مهمان نواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در طول 36 سال گذشته از پیروزی انقلاب، یکی از راه های حفظ انقلاب را برگزاری باشکوه جشن های دهه مبارک فجر و یادآوری این دستاوردها به نسل جوان دانست و افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی های ایام الله دهه فجر ریشه در ایمان و اعتقاد مردم به نظام اسلامی دارد چرا که امام خمینی(ره) و در حال حاضر نیز رهبر معظم انقلاب رهبرانی خدایی هستند.

 

وی اضافه کرد: نباید اهداف انقلاب، نظام و رهبری به دست فراموشی سپرده شود چرا که در این زمینه دشمنان نظام اسلامی سرمایه گذاری کلانی کرده اند و قصد دارند با اجرای توطئه های شوم به انقلاب و نظام آسیب برسانند.

 

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان که با هدف آسیب رساندن به انقلاب صورت می گیرد، اظهار کرد: دشمنان در پی تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم و مسؤولان هستند.

 

به گفته وی در حال حاضر دشمنان نظام اسلامی بار دیگر با تمام توان وارد میدان شده اند تا راه را بر ملت انقلابی ایران ببندند اما این دشمنان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی چون خداوند و رهبری دارد به همین دلیل نیز آنها هرگز به آرزوی شوم خود نمی رسند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات