۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۴۵۲۸۵
معاون اجرایی حوزه علمیه المهدی بیدگل مطرح کرد؛

جشن های دهه فجر فراتر از یک حرکت نمادین و ملی/ نامه رهبر انقلاب نشانگر تبدیل بیداری اسلامی به بیداری جهانی است

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی حوزه علمیه المهدی بیدگل گفت: میوه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران در همه جهان در حال به ثمر نشستن است و هدف امام راحل و شهیدان این بود که ما بدانیم اسلام و مسلمان می تواند با تکیه بر توانایی های خود، به پیروزی برسد و بر مشکلات فائق آید.
حجت الاسلام مجيد زاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید زاهری، معاون اجرایی حوزه علمیه المهدی بیدگل، صبح امروز در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی که در آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: مراسم های دهه فجر در کشور ایران از یک حرکت نمادین و ملی فراتر رفته است.

 

وی افزود: از پیامبر اسلام(ص) روایت است که برادران من کسانی هستند از قوم سلمان، که در آخرالزمان حکومت اسلامی را برپا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام زاهری با اشاره به این‌که شیعیان واقعی امام زمان(عج) اهل قیام هستند، گفت: در روایات به شخصی اشاره شده است که از قم قیام خواهد کرد و مردم جهان را به اسلام دعوت کرده و پولادهای سهمگین نیز نمی تواند آن را از پای درآورد.

 

معاون اجرایی حوزه علمیه المهدی بیدگل با اشاره به این که قیام کنندگان آخرالزمان از جنگ هراسی ندارند، گفت: با توجه به روایات مذکور، نشست و برخاست ما در مسیر انقلاب اسلامی، جزو شعائر اسلامی بشمار می رود.

 

وی گفت: امام راحل در سال 42 در حالی که ابزار لازم برای مقابله با رژیم شاهنشاهی را در اختیار نداشت، فرمود که حرکت ما محدود به کشور ایران نیست و تغییر حکومت ایران گام اول ما است.

 

وی با اشاره به این که امام راحل بیداری اسلامی امروز را مدنظر داشتند، گفت: امام راحل گام دوم این حرکت عظیم را بیداری جهان اسلام و در ادامه تحویل پرچم حکومت اسلامی به دستان امام زمان(عج) اعلام کرد.

 

حجت الاسلام زاهری با اشاره به نامه هوشمندانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، افزود: این نامه اشاره به تمام نشدن حرکت بیداری اسلامی و تغییر تاریخ جهان اسلام دارد.

 

معاون اجرایی حوزه علمیه المهدی بیدگل گفت: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی، نهضت اسلامی به دایره‌ای اسلامی در منطقه تبدیل شده است که بحرین، اردن، یمن، لیبی، مصر و در آینده نزدیک عربستان نیز در این دایره قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به این‌که میوه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران در همه جهان در حال به ثمر نشستن است، افزود: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانگر تبدیل بیداری اسلامی به بیداری جهانی است.

 

حجت الاسلام زاهری با اشاره به این که قیام امام راحل حرکتی محدود به اسلام نبود، گفت: امام کاظم(ع) در روایتی مردم را سفارش به دعوت اسلام کرده اند که امام خمینی(ره) نیز به تأسی از بزرگان اسلام، هدفی فراتر از ایران اسلامی داشت.

 

وی با اشاره به این که نامه رهبر معظم انقلاب سبب شد تا قرآن دو برابر قبل از آن در جهان چاپ شود، افزود: این نامه هوشمندانه سبب شد تا افرادی که در اوج ابتذال به سر می بردند، خواهان قرائت و تدبر در قرآن شوند.

 

معاون اجرایی حوزه علمیه المهدی بیدگل با اشاره به این‌که عده ای نگاه شان به لبخند دشمن است، گفت: حرکت امام راحل و شهیدان برای این بود که بدانیم اسلام و مسلمان می‌تواند با تکیه بر توانایی های خود، به پیروزی برسد و مشکلات را حل کند.

 

وی گفت: دست‌هایی وجود دارد که به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی و انقلابی هستند، از این رو عادی جلوه دادن تک‌خوانی زن ها برای مردان، خود نمونه‌ای از این اقدامات است.

 

حجت‌الاسلام زاهری گفت: متأسفانه حضور مشاور ارشد رییس جمهور در مجلسی که زن خوانندگی می‌کند و صدور مجوز برای خوانندگی خانم‌ها، نشانه خواب غفلت است./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات