۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۴۶۲۲۸
حجت الاسلام پژمانفر:

تدبیر رهبری نقشه دشمن برای چند مرحله ای کردن توافق هسته ای را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در قبال توافق هسته ای، گفت: به لطف خدا و با تدبیر مقام معظم رهبری، نقشه دشمن برای چند مرحله ای کردن توافق هسته ای خنثی شد.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر شامگاه سه شنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در حسینیه تهرانی ها برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران در دنیایی اتفاق افتاد که در آن انسان ها باید از لحاظ مبنایی یا وابسته به غرب می بودند و بدین منظور تئوری و راه ارائه کرده بودند و مسیر ریل گذاری شده بود و راه دیگری وجود نداشت.

 

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم بدانیم انقلاب اسلامی چه کرد، در یک پیام، دعوت مردم به اسلام بود با این تفکر که دین می تواند پاسخگوی تمامی نیاز های انسان باشد و راه برون رفت از همه بحران ها التزام به دین است؛ این پیام امیدی را در جهان ایجاد کرده و خواهد کرد که جهانیان فوج فوج به سمت اسلام جذب می شوند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، تبلیغ اسلام را دلیل عناد دشمنان با نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این که پس از گذشت بیش از 36 سال از انقلاب اسلامی این همه معارضه و شیطنت در برابر انقلاب وجود دارد به همین دلیل است و این معارضه بی نظیر بود که با تمام قوا و ظرفیت و به هر شکلی جلوی انقلاب اسلامی ایستادند؛ جریان خلق مسلمان و جریان تجزیه طلب ها در خوزستان که در بازه یک ماه و هشت روزه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد به این دلیل بود که این انقلاب نظام های دنیا را به هم ریخته بود و به نظامی دعوت می کرد که امروز جمعیت زیادی را جذب خود کرده است.

 

حجت الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: درباره وقایع دو دهه گذشته هر کسی تحلیلی ارائه کرده است اما مقام معظم رهبری در تحلیل خود فرمودند این اتفاقات موج اسلام خواهی و بیداری اسلامی است و دنیا راه چگونگی تمسک به یک حقیقت را پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: اصل دعوای استکبار با ما بر سر این است که ما راه جدیدی را که همان راه اسلام ناب امام(ره) بود، در برابر اسلام آمریکایی که محور آن عربستان سعودی است، ارائه کردیم که پیروان فراوانی دارد که من حسب سابقه حضور در «جامعه المصطفی العالمیه» از طرفداران چند هزار نفری و چند میلیون نفری آن در نقاط دیگر جهان مطلع هستم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: دعوای ما با مستکبران بر سر موضوعاتی مثل انرژی هسته ای نیست، یک روز هسته ای را بهانه می کنند و روز دیگر حقوق بشر را؛ اصل قضیه جریان سازی ماست که یک پیچ تاریخی ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در قبال توافق هسته ای گفت: به لطف خدا و با تدبیر مقام معظم رهبری، نقشه دشمن برای چند مرحله ای کردن توافق هسته ای خنثی شد.

 

وی در پایان تأکید کرد: پیروزی ما به این خاطر بود که بر اساس بازی آن ها جلو نرفتیم کما این که در زمان دفاع مقدس هم مردم با دست خالی ایستادگی کردند و امام(ره) فرمودند «مسأله جنگ را در میدان جنگ تمام می کنیم نه پشت میز مذاکره»؛ در مذاکرات خاک ما را پس نمی دادند./820/پ202/ب4

ارسال نظرات