۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۲۴۶۲۴۲
نماینده مجلس:

فراگیر شدن امواج انقلاب اسلامی الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که دهه فجر، بیانگر عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی است، گفت: فراگیر شدن امواج انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان، الگویی برای نهضت های اسلامی منطقه و ملت های آزادی خواه جهان است.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور ارزش های دینی، استقلال و سربلندی ملت ایران در برابر کفر و استکبار جهانی است.

 

وی با بیان ظرفیت های و دستاورد های انقلاب اسلامی به جهانیان را از مهم ترین رویکرد برنامه های دهه فجر دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها یک اتفاق مدیریتی نیست، بلکه جریانی است که مبناهای فکری و تحولات بزرگی همچون بیداری اسلامی را در داخل و خارج کشور رقم زده است.

 

حجت‌الاسلام پژمانفر، ادامه داد: امروزه ایران به برکت انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین کشور های جهان محسوب می شود که توانسته در تمام زمینه های علمی، پژوهشی، هسته ای، پزشکی و غیره موفقیت های چشمگیری به دست آورد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که برنامه های تدارک دیده شده از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با محوریت مشارکت مردم برگزار می شود، افزود: مردم غیور ایران صاحبان اصلی این انقلاب هستند که ما باید از این ظرفیت های مردمی در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی بهره بگیریم.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی عظیم 22 بهمن ظرفیت بالای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد، گفت: فراگیر شدن امواج انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان، الگویی برای نهضت های اسلامی منطقه و ملت های آزادی خواه جهان است.

 

حجت‌الاسلام پژمانفر، با اشاره به طرح «هم قدم با شهدا» که از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن اجرا می شود، خاطر نشان کرد: ما برای رسیدن به پیروزی هزینه های زیادی پرداخت کرده ایم که مهم ترین و ارزشمند ترین آن ها شهدا هستند بنابراین یاد و نام آن ها باید همیشه سرلوحه کار مردم و مسئولین باشد./1310/د102/ب4

ارسال نظرات