۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۵۵۱۱۵

بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد گرامیداشت هفته ارتش قم از بزرگداشت مقام شهید سپهبد ولی الله قرنی در قم خبرداد.
سپهبد قرني

به گزارش خبرگزاری رسا،  سرهنگ احمد حسینی، دبیر ستاد گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، یاد و خاطره 50 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: نقش آفرینی بی بدیل ارتش شامل همراهی ارتش با انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا امروز انکار ناپذیر و فراموش نشدنی است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش های دنیا، مکتبی بودن و ولایی بودن آنهاست که به برکت نظام اسلامی است. ارتش علی رغم دست نشانده بودن در دوران طاغوت، همان ارتش و ساختار به عنوان قوی ترین ارتش در جهان شناخته می شود.

 

سرهنگ حسینی افزود: با تلاش های ارتش، آسمان جمهوری اسلامی ایران، جزو امن ترین مسیرهای پروازی است و مرزهای جغرافیایی این کشور با وجود تهاجمات و چالش های کشورهای همسایه، امن ترین مرزهاست.

 

وی به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) در حفظ و ساماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز استان قم نیز با تدابیر و رهنمودهای علما و بزرگان و تدابیر فرماندهان نیروهای مسلح و هماهنگی و تعامل آنها نیز در فضایی کاملاً امن قرار دارد.

 

سرهنگ حسینی در پایان، گزارشی از ستاد بزرگداشت ارتش استان قم ارائه داد و اظهار داشت: برنامه های فراوانی در این هفته در استان برگزار می شود که دستگاه های مختلفی در اجرای آن سهیم هستند که این برنامه ها با آیین گرامیداشت مقام شهید سپهبد قرنی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و ادای احترام به مزار این شهید بزرگ انقلاب به اتمام می رسد./1323/د101/ف

ارسال نظرات