۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۵۵۴۱۲
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان:

در زمان فعلی بیش از هر دوره ای به همدلی و وحدت اصولگرایی نیاز داریم

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان با بیان این که ما از رقابت بین اصول‌گرایان و اصلاح طلبان داخل نظام استقبال می‌کنیم، گفت: با این وجود تمام تأکید ما بر لزوم رسیدن به وحدت و پرهیز از تفرقه بین اصولگرایان است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان رسول حامدیان دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان ظهر امروز در نشست تشکل‌های خط امام و رهبری استان اصفهان گفت: زمانی فرا رسیده است که نیازمند همگرایی اساسی بین نیروهای اصول گرا هستیم.

 

وی در ادامه با بیان این که در این برهه متأسفانه بین اصول‌گرایان شکاف و نابسامانی‌هایی ایجاد شده است ابراز داشت: فلسفه تشکیل این جلسات نزدیکی و تعامل بیشتر بین اصولگرایان است.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان دوره‌های پیشین انتخابات مجلس را رقابت بین تشکل‌های اصول‌گرا دانست و گفت:در دوره های قبل اصلاح طلبان حضور کم‌رنگی داشتند اما امسال اصلاح طلبان قوی شرکت می‌کنند، ما نیز باید با قدرت وارد صحنه شویم.

 

حامدیان با بیان این که ما از رقابت بین اصول‌گرایان و اصلاح طلبان داخل نظام استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: با این وجود تمام تأکید ما بر لزوم رسیدن به وحدت و پرهیز از تفرقه بین اصولگرایان است.

 

 وی در ادامه با اشاره به این که جبهه پیروان در سطح کشور 17 تشکل دارد که از این تعداد 10 تشکل آن در استان اصفهان وجود دارد، ابراز داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان از سال 90 بازسازی شده است و طی این پند سال موفقیت های خوبی راهم کسب کرده است.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان با بیان این که از سال 90 به بعد 3 انتخابات مجلس نهم، شورای شهر چهارم و ریاست جمهوری یازدهم برگزار شده تصریح کرد: در این سال ها از 20 نماینده مجلس 7 نفر و نزدیک به یک سوم از لیست جبهه پیروان به مجلس راه یافتند و 10 نفر از اعضای شورای شهر اصفهان نیز از لیست جبهه پیروان هستند.

 

حامدیان دلیل رأی نیاوردن نماینده این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری را اختلاف اصول‌گرایان دانست و گفت: در این برهه حساس تلاش شده با آیات عظام مظاهری و طباطبایی، نمایندگان مجلس و مدیریت استان ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی داشته باشیم و تا حدی که مقدور بوده شکاف بین اصول‌گرایان را ترمیم کنیم./939/پ202/ش

ارسال نظرات