۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۵۵۴۹۹
نماینده ولی فقیه در زنجان:

اقتدار و وفاداری ارتش با پیروی از رهنمودهای فرمانده کل قوا میسر شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقتدار و وفاداری ارتش با پیروی از رهنمودهای فرماندهی کل قوا به عنوان شجره طیبه میسر شد.
حجت الاسلام خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، صبح امروز در مراسم رژه گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به 29 فروردین و ماندگاری آن در تاریخ امنیتی این کشور گفت: ارتش به عنوان قدرت نظامی یکی از عوامل اقتدار و ثبات امنیت محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت بی ثباتی نظام اسلامی اظهار داشت: عملکرد ارتش بعد از احساس خطر و هشدار سپهبد قرنی در انعکاس خطرات پیش رو، سبب شد فرماندهی کل قوا با انتخاب روزی به عنوان ارتش، زمینه همبستگی این نیرو را با مردم فراهم کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به این که اقتدار ارتش دارای دو وجه است تصریح کرد: «دلخوشی مردم به نیروهای نظامی وفادار به نظام و کشور» و «القای اقتدار کشور به دشمنان» دو وجه اقتدار نیروهای مسلح به شمار می‌روند.

 

این مسؤول در ادامه با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود عمل و زمینه پیروزی در جنگ را فراهم کرده است خاطرنشان کرد: این اقتدار و وفاداری با پیروی از رهنمودهای فرماندهی کل قوا به عنوان شجره طیبه میسر شد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در ادامه با بیان این که اجرایی شدن شعار سال جاری نیازمند همبستگی بین مردم و مسؤولان است تأکید کرد: همدلی و همزبانی برای ساختن ایرانی آباد و نمونه در منطقه نیاز ضروری محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با تأکید بر آمادگی همیشگی نیروهای مسلح ایران اسلامی اظهار داشت: این آمادگی باید همیشه برای رضای خدای متعال باشد حال چه به هنگام قهر و چه به هنگام مهر و البته فرماندهی یک مجتهد جامع‌الشرایط در نیروهای مسلح از افتخارات آن به شمار می آید چرا که در این شرایط نیروها با ولایت‌پذیری بیشتر خود را خادم ملت می‌دانند.

 

وی در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برای نیروهای مسلح استان و نیروهای نظامی کشور از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی طلب کرد./949/پ202/ب4

ارسال نظرات