۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۲۵۵۸۶۵
پدر شهید احمدی روشن:

نیازی به بمب هسته ای نیست با یک فتوا در برابر دشمن می ایستیم

خبرگزاری رسا ـ احمدی روشن با بیان این که وقتی منافع ملی ما در خطر است بحث اصلاح طلب و اصول گرا معنایی ندارد، عنوان کرد: این موضوع را ما در عراق اثبات کردیم که با یک فتوا در مقابل دشمن بشریت ایستادند.
پدر شهيد احمدي روشن حاج رحيم احمدي روشن

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، در یادوراه شهدای هسته‌ای که عصر روز گذشته در محل سالن شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد با بیان این که بعد از مصطفی معامله‌ای که با خداوند متعال انجام دادیم به قول مدیران فعلی دولتی برد برد البته به نفع ما بود، اظهار کرد:خداوند متعال به ما نوید داده است« وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ».

 

وی افزود: مصطفی احمدی روشن شهید است و زنده و نزد خداوند روزی می‌خورد.

 

احمدی روشن با بیان این که بعد از شهادت مصطفی دانشجویانی که تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای دادند به هزاران علم پژوه می‌رسید، گفت: این نتیجه معامله مصطفی با خداوند متعال بود.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی از سال 82 تا 84 یک دوره نحسی را تجربه کرد.

 

پدر شهید علم هسته‌ای ایران با بیان این که در این دو سال پر عبرت ایران در قرارداد سعد آباد امتیازات بزرگی را به دشمن واگذار کرد، عنوان کرد: ما از دشمن شناخت داریم و دشمن ما یک دشمن خدعه گر است.

 

وی افزود: در توافقنامه سعد آباد اورانیوم 1 درصد را تحویل بدهیم 3و نیم درصد را تحویل بگیریم.

 

احمدی روشن با بیان این که در عوض ما در قبال 2 و نیم درصد غنی سازی تمام سایت‌های هسته‌ای خود را مهر و موم کردیم، گفت: مصطفی در آن روزها همچون یک مرده متحرک شده بود و حتی به استعفا از نطنز رسیده بود.

 

وی ادامه داد: من از استعفای ایشان با امیدواری دادن جلوگیری کردم و به آینده‌ای روشن در این صنعت، ایشان را امیدوار کردم.

 

پدر شهید احمدی روشن با بیان این که تعهداتی که دشمان ما کرده بودند به آن عمل نکردند، ابراز کرد: در قبال اورانیوم 1 درصد حتی نیم درصد هم به ما پس ندادند.

 

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری حتی در میان 5 هزار دستگاه سانتریفیوژ تعداد 25دستگاه را برای آموزش دانشمندان خود درخواست کردیم قبول نکردند و حتی یک دستگاه را هم در اختیارمان قرار ندادند.

 

احمدی روشن با بیان این که وقتی منافع ملی ما در خطر است بحث اصلاح طلب و اصول گرا معنایی ندارد، عنوان کرد: این موضوع را ما در عراق اثبات کردیم که با یک فتوا در مقابل دشمن بشریت ایستادند.

 

وی ادامه داد: به روشن فکرانی که خود را دانشمند می شمارند بگویم که آقای صادق زیبا کلام آیا فرزند شما واقعاً سوالی که شما مطرح کردید از شما خواهد پرسید؟ و این ساده انگاری شما را قبول خواهد داشت.

 

پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن با بیان این که من از آقای صالحی به شدت دلگیرم که شهید مصطفی احمدی روشن را به عنوان یک کارمند ساده خطاب می‌کند، گفت: آیا مصطفی واقعاً یک کارمند ساده است اگر چنین است که باید همه کارمندان ایران اسلامی را ترور کنند.

 

وی ادامه داد:اگر شهید احمدی روشن یک کارمند ساده است چرا اجازه نمی‌دهید پدر پیر او پیام‌های شهید را به جامعه منتقل کند .

 

احمدی روشن با بیان این که اگر این سخنان بی الایش پیام شهید نیست چرا از بازگویی آن در یک جلسه دانشجویی جلوگیری می‌شود، ابراز کرد: من نیز همچون مصطفی سرباز رهبری هستم و خدا من را یاری کرد در سخنان قبل از نماز جمعه پیام خود را به همه ملت رساندم.

 

وی ادامه داد: آقای صالحی که خود را یک دانشمند هسته‌ای می‌دانید چرا قبل از توافق ژنو با بیان این که ما بیشتر از 5 درصد به غنی سازی نیاز نداریم رهبری و تیم مذاکره کننده را در عمل انجام شده قرار داده‌اید.

 

احمدی روشن با بیان این که این کار آقای صالحی یک خیانت است، گفت:روز دوم آذر 92سالروز شهادت شهید شهریاری در تریبون رسانه ملی گفت بعد از آن که شهید شهریاری این موضوع را به نتیجه رساند حاضر بودیم میلیاردها به ایشان حقوق بدهیم.

 

وی افزود:مردم را با این ادبیات خود چگونه معرفی می‌کنید و این ادبیات شما توهین به مردم است./921/پ202/س

ارسال نظرات