۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۵۹۲۳
کارگردان فیلم شکارچی شنبه:

تشکیل سینمای مقاومت به‌منظور جلوگیری از هالیوودی شدن سینمای ایران ضرورت دارد

خبرگزاری رسا ـ کارگردان شکارچی شنبه با ابراز تأسف از این‌که سینمای کشور ما در بسیاری از موارد دنبال رو سینمای هالیوود شده است، گفت: این می‏تواند بزرگترین شکست برای سینمای ایران باشد؛ باید برای جلوگیری از این مسأله، سینمای مقاومت تشکیل شود تا در آن اهداف اسلام و انقلاب در قالب هنر به مردم جهان عرضه شود.
شيخ طادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از هنرمندان سینمای مقاومت پیش از ظهر امروز با حضرت‏ آیت‏الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید دیدار کردند.

 

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار پرویز شیخ طادی کارگردان فیلم شکارچی شنبه گفت: هدف از دیدار با علما و مراجع عظام تقلید آموختن راهکارهایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در سینما است.

 

وی در ادامه افزود: امروز که تمام مسائل جهان با بازوی رسانه به اهداف خود نزدیک می‏شوند کشورهای قدرتمند این ابزار را برای تهاجم فرهنگی به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی استفاده می‏کنند.

 

این کارگردان انقلابی به لزوم تحکیم سینمای مقاومت در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: امروز که انقلاب اسلامی مرحله حساسی از حیات خود را می‏گذراند باید رسانه را مهم‏ترین ابزار برای معرفی اهداف خود به جهان بداند.

 

شیخ طادی با اشاره به فساد موجود در رسانه‏های غربی از جمله هالیوود خاطرنشان کرد: امروزه هالیوود برای تصرف فرهنگ دیگر ملت‏ها به ویژه مسلمانان با ساخت فیلم‏های پر فساد سعی در ترویج سبک زندگی غربی در بین مسلمانان را دارد.

 

وی در ادامه افزود: متأسفانه سینما در کشور ما در بسیاری از موارد دنبال رو سینمای هالیوود شده و این می‏تواند بزرگترین شکست برای سینمای ایران باشد؛ باید برای جلوگیری از این شکست بزرگ سینمای مقاومت تشکیل شود تا در آن اهداف اسلام و انقلاب در قالب هنر به مردم جهان عرضه شود.

 

شیخ طادی با اشاره به جریان تروریسمی به وجود آمده در منطقه خاطر نشان کرد: امروز کشور ایران مهم‏ترین مبارز علیه تروریسم در جهان و منطقه است اما متأسفانه سینمای کشور هنوز یک فیلم را نیز علیه این جریان و یا در دفاع از جریان مقاومت درست نکرده است.

 

وی در پایان تأکید کرد: درباره موضوع سوریه و لبنان و همچنین یمن و هرجا در جهان که به مقاومت روی آوردن و در مسیر بیداری اسلامی قرار دارند باید سینما نیز نفوذ کند و این موارد را به گوش جهان برساند./1329/پ202/ف

ارسال نظرات