۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۵۶۶۹۸
نماینده مشهد در مجلس:

مقاومت تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان این که تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار مقاومت است، گفت: این مقاومت، پیام عاشورا و امام حسین(ع) است و تاکنون شاهد ثمرات این مقاومت در لبنان، یمن و غزه بوده ایم.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در اجتماع عظیم مردمی«یمن تنها نمی ماند» که در امامزاده یحیی بن زید(ع) میامی برگزار شد، گفت: همه دستورات دینی در سه بخش اخلاق، احکام و عقاید قرار می گیرد و همه این دستورات در جهت بهبود زندگی دنیایی انسان است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به دستورات اخلاقی دین افزود: غیبت روابط انسان ها را از بین می برد، دروغ باعث سلب اعتماد بین مردم می شود.

 

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به دستورات اقتصادی دین که در بخش احکام قرار دارد گفت: منشاء مشکلات اقتصادی ربا است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در دنیای کنونی نبود حاکمیت اخلاق در جامعه است، افزود: اگر ما بخواهیم دنیای خوبی داشته باشیم باید اخلاق در جامعه حاکم باشد.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه در 27 روز گذشته در یمن نزدیک به هزار نفر به شهادت رسیده اند، اظهار کرد: به دلیل عدم حاکمیت دین و عقاید در جامعه اسلامی این اعمال انجام می شود.

 

وی افزود: براساس اعتقادات شیعه در نگاه اهل بیت(ع)، دنیای خوب انسان ها در سایه دین به وجود می آید و اگر دین به عنوان محور در همه مسائل قرار بگیرد همه مسائل و گرفتاری ها از بین می رود. هنگامی که با اجرای دستورات دین دنیای خوب به وجود آمد در ادامه آن آخرت خوب را نیز در بردارد.

 

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه دنیای خوب در نتیجه پیاده شدن اسلام ناب محمدی به وجود می آید، گفت: دنیای خوب با اجرای اسلام ناب بوجود می آید نه اسلامی که عربستان به جهانیان معرفی می کند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: دنیای خوب معنای حقیقی دارد و انقلاب اسلامی ایران این معنای حقیقی دنیای خوب را به گوش مردم دنیا رساند.

 

حجت الاسلام پژمانفر در ادامه به جنایات داعش و حمایت عربستان از این گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت :با پول عربستان داعش وارد خانه های مردم می شود.جنایت می کند و جلوه ای زشتی از اسلام را به جهانیان معرفی می کند.

 

وی با بیان اینکه گرایش به اسلام ناب محمدی افزایش یافته است، گفت:در همه دنیا گرایش به اسلام ناب و اهل بیت رو به افزایش است.

 

وی افزود: این موج اسلام خواهی است و آمریکا و اسرائیل از این موضوع بسیار نگران هستند؛ به دلیل تمایل مردم به دنیا به اسلام ناب محمدی، آمریکا و اسرائیل سعی در بد جلوه دادن اسلام به وسیله داعش و گروه های تروریسیتی روی آروده اند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ایران پرچمدار اسلام ناب است، تصریح کرد: ایران در حال گسترس اسلام ناب و معرفی آن به مردم دنیا است و در حال حاضر نتایج آن را در کشور سوریه ، لبنان، عراق و یمن مشاهده می کنیم.

 

وی افزود: یکی از شاهزاده های سعودی در یکی از جلسات محرمانه شان گفت اگر جلوی اسلامی که ایران پرچمدار آن است و درحال گسترش است، گرفته نشود مکه و مدینه را از چنگ شما خارج می کنند.

 

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی، مشکلات و مسائل را در میدان نبرد حل کردیم نه با نشستن در پای میز مذاکره، گفت: من به دکتر ظریف در جلسه غیر علنی مجلس گفتم آیا اگر همه سوخت هسته ای و تمام تاسیسات هسته ای را ازبین ببریم غرب دست از سر ما بر می دارد؟.

 

وی افزود: تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار مقاومت است و هم اکنون در لبنان، یمن و غزه این اتفاق در حال رخ دادن است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس یپام عاشورا و امام حسین(ع) را پیام ایستادگی معرفی کرد و افزود: با ایستادگی ملت یمن عربستان مجبور به عقب نشینی واعلان آتش بس شده است.

 

حجت الاسلام پژمانفر گفت: ثمره امنیت و اقتدار ایران در منطقه به واسطه تدبیر و هدایت رهبر معظم انقلاب است و ایشان در رصد مسائل دقت بالایی دارند./930/د101/ب5

 

ارسال نظرات