۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۲۵۷۵۹۳
استاد کالج سنت ماری آمریکا:

ولایت فقیه ضامن حفظ استقلال ملی ایرانیان است

خبرگزاری رسا - استاد کالج سنت ماری آمریکا گفت: صهیونیست‎ها به دنبال توافقات هسته‎ای ایران و گروه 1+5 به واسطه به مخاطره افتادن منافع مالی و سیاسی اسرائیل واکنش‎های شدیدی نشان دادند و خواستار نادیده گرفتن این توافقات شدند.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پروفسور مایکل جونز استاد کالج سنت ماری آمریکا شب گذشته در همایش ریشه شناسی جریان آمریکایی صهیونیستی داعش، که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد، ضمن اشاره به برخی مطالب مطبوعات صهیونیستی پس از انعقاد متن پیشنویس توافقنامه ژنو گفت: آنچه بیش از همه در این رسانه ها مورد تاکید قرار می گیرد، بی اعتمادی ایرانیان و لزوم اتخاذ تدابیر سخت و پیش گیرانه نسبت به کلیه مواضع جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: با بررسی دقیق مسائل تاریخی و ریشه شناسی عملکرد لابی یهود در آمریکا معلوم می شود که یهودیان به واسطه به مخاطره افتادن منافع خود از روند کلی مذاکرات هسته ایران ناراحت و نگران هستند.

 استاد کالج سنت ماری آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به روند شکل گیری سینمای هالیوود در آمریکا، یهودیان را صحنه گردانان اصلی این سینما دانست و تصریح کرد: از آنجا که یهودیان جمعیتی اندک و در اقلیت بودند تنها راه بقای خود را تضعیف یا براندازی دیگر قومیت ها و ادیان دانستند و از همین جهت بهترین راه را در تزلزل مبانی اخلاقی دیگر جوامع یافتند.

 جونز اذعان داشت: به دنبال روند گسترش فیلم های ضد اخلاقی در آمریکا، اندک اندک این تفکر بر مردم این سرزمین حاکم شد که نمایش فیلم های ضد اخلاقی با محتوای روابط نامشروع به معنای وجود آزادی در این کشور است و از سوی دیگر با رواج ابتذال اخلاق مبانی هم بستگی و انسجام اجتماعی جوامع نیز گسسته می شد.

 وی تصریح کرد: سیاست کلی سینمای هالیوود بحران آفرینی در کشورهای دیگر و ایجاد زمینه هایی برای تجزیه آنها از طریق ترویج ابتذال اخلاق است.

 استاد کالج سنت ماری آمریکا تأکید کرد: روند روبه رشد نمایش فیلم های مبتذل ساخته بنگاه های فیلمسازی یهودی و ایجاد نوعی اعتیاد به انحرافات اخلاقی در آمریکا باعث شده تا امروزه این سؤال برای مردم این کشور مطرح شود که اوباما رییس کشور آمریکاست یا نتانیاهو؟

 جونز در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی و مبتنی بر باورهای دینی دانست که در برابر سلطه غیر مستقیم صهیونست ایستادگی می کند و اظهار داشت: وجود ولایت فقیه در کشور ایران به عنوان یک رهبری دینی و سیاسی که در بسیاری موارد حرف آخر را می زند ضامن حفظ سلامت اخلاق و استقلال ملی ایرانیان است.

 وی تصریح کرد: تاکنون هیچ نیرویی در جهان توان ایستادگی در برابر روند سلطه جویانه اسرائیل را نداشته ولی انقلاب مردمی ایران در برابر آن ایستادگی کرد و تأثیرات این مسأله تا جایی است که تاریخ در آینده شاهد جنگ آمریکا و اسرائیل خواهد بود./939/ب202/د

ارسال نظرات