۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۵۹۸۸۶
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

کارگاه تربیت مربی قرآن کریم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: دوره های تربیت مربی و زیبا خوانی قرآن کریم در مدارس علمیه کرمانشاه برگزار می‌شود.
معاون تبليغ و تهذيب

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: جهت بالا بردن مهارت طلاب در روخوانی و زیبا خوانی قرآن، کارگاه های آموزشی با حضور اساتید اعزامی از قم برگزار می‌شود.

 


حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد: کارگاه دو روزه آموزش روخوانی و زیبا خوانی قرآن برای طلاب مدرسه علمیه شهرستان هرسین در 30 و 31 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

 


وی در ادامه افزود: طلاب حوزه‌های علمیه باید در طول دوره تحصیل خود، آمادگی لازم را برای ورود به عرصه تبلیغ کسب کنند، از این رو با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، به این مهم دست خواهند یافت.

 


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری کارگاه های آموزش روخوانی و زیبا خوانی قرآن کریم، دوره دیگری جهت تربیت مربیان قرآن در 30 و 31 اردیبهشت ماه جاری در مرکز حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می‌شود.

 


وی در پایان افزود: سال گذشته 25 نفر از طلاب حوزه علمیه کرمانشاه، در کارگاه تربیت مربی، زیبا خوانی و روخوانی قرآن در استان همدان شرکت کردند و امید است که در سال جاری تعداد بیشتری از طلاب در این دوره حضور پیدا کرده و  این دوره ها قطعا در سطح علمی و مهارت طلاب تاثیرگذار خواهد بود و در آینده از این آموزه ها برای تشکیل کلاس های مدارس حوزه علمیه استفاده خواهد شد./967/ت303/ب4

ارسال نظرات