۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۶۰۱۴۲
نماینده ولی فقیه در کردستان:

قرآن بهترین مرجع هدایت بشر برای رسیدن به کمال است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان این‌که قرآن کریم بهترین مرجع هدایت بشر برای رسیدن به کمال و سعادت است، گفت: قرآن کتابی است که حق و باطل را به آسانی روشن می‌سازد و راه رشد و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی با بهره گیری از آن امکان پذیر است.
امام جمعه کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ضیافت قدس که ظهر امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد عنوان داشت: قرآن کریم کتابی است که برای نجات بشر از گمراهی ها و هدایت کننده به سوی خوبی ها و تضمین کننده مجد و عظمت و سعادت همیشگی برای کسی است که به دستوراتش عمل کند.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: اینکه قرآن کریم بهترین مرجع هدایت بشر برای رسیدن به کمال و سعادت است، قرآن کتابی است که حق و باطل را به آسانی روشن می‌سازد و راه رشد و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی با بهره گیری از آن امکان پذیر است.


وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب جاودانی است، اظهار داشت: قرآن کریم هرگز بدان باطل راه نخواهد یافت و در عصر رسول خدا(ص) عده ای از این غافل بودند که پیروی از کلام پروردگار پیروزی را در تمامی عرصه ها به دنبال دارد.


نماینده ولی فقیه در کردستان با توجه به اینکه قرآن کتاب عقیده، عبادت و اخلاق است، بیان کرد: راهی مطمئن برای رسیدن به خداوند، تمسک به قرآن است و در سایه قرآن و پیروی از آموزه های اسلامی می توان در برابر زور و تزویر دشمنان ایستادگی کرد.


حجت الاسلام شاهرودی خاطرنشان کرد: با شناخت صحیح و درک عمیق و تدبر در کلام الله می توانیم بهترین راه را در زندگی خود انتخاب کنیم و خوشبختانه ظرفیت توسعه و ترویج موضوعات و مسائل قرآنی در کشور و به تبع آن در استان کردستان نیز برای رسیدن به این مهم وجود دارد.


گفتنی است، در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر و از برگزیدگان مسابقات قرآنی طرح ضیافت قدس تجلیل و قدردانی به عمل آمد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات