۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۶۰۱۸۶
رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم خبرداد؛

حضور فعال طلاب ورزشکار در تیم‌های ملی/ طلاب در برخی رشته‌های ورزشی رکورد دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پاکدل با بیان این‌که در حال حاضر در رشته‌های دو میدانی، تیر اندازی، دوچرخه سواری و شنا و سایر رشته‌های ورزشی شاهد حضور پر رنگ طلاب در تیم‎های ملی هستیم گفت: طلاب در برخی رشته‌ها نیز رکوردهایی را به خود اختصاص داده‏اند.
ورزش طلاب

حجت الاسلام سیدصادق پاکدل، رییس جدید اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تمرکز اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم بر ورزش های مورد سفارش اسلام خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا رشته هایی که در اسلام و قرآن به آن‏ها‏ سفارش شده، بیشتر پرداخته شود.

 

رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم افزود: در حال حاضر در رشته های دو میدانی، تیر اندازی، دوچرخه سواری و شنا و سایر رشته های ورزشی شاهد حضور پر رنگ طلاب در تیم های ملی هستیم؛ طلاب در برخی رشته ها نیز رکوردهایی را به خود اختصاص داده‏اند.

 

حجت الاسلام پاکدل ابراز کرد: اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر قصد دارد اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه و تکمیلی در مدارس علمیه با هدف ارتقای سطح سلامت طلاب کند؛ همچنین وسایل مورد نیاز کمک‏های اولیه و مجموعه های آموزشی در اختیار مدارس علمیه قرار می‏گیرد.

 

وی در پایان از برگزاری همایش‏های ویژه طلاب خبر داد و اظهار داشت: همایش پیاده روی حرم تا حرم به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، همایش شنای طلاب در شمال کشور با هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همان تاریخ و همایش دوچرخه سواری در 14 خرداد از جمله برنامه هایی است که اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم قصد برگزاری آن‏ها را دارد./840/ت302/ف

 

ارسال نظرات