۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۶۰۲۷۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمات جمعیت هلال احمر مصداق باقیات و صالحات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، کار فعالان جمعیت هلال احمر را یک عبادت اجتماعی توصیف کرد و گفت: خدمت جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان و محرومان جامعه کمتر از عبادت نیست.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر عامل، معاونان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان با تبریک هفته هلال احمر و گرامیداشت یاد 28 شهید امدادگر این جمعیت گفت: مازندران استانی استثنایی است که در همه زمان های سال خدمات ملی ارائه  می دهد.

 

وی تصریح کرد: هلال احمر مازندران به دلیل ویژگی های طبیعی و جاذبه های توریستی استان به منظور ارائه خدمات موردنیاز به گردشگرانی که از سراسر کشور به مازندران سفر می کنند ،همیشه در آماده باش است.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر ضرورت مستندسازی خدمات جمعیت هلال احمر استان گفت: باید فرهنگ خدمات داوطلبانه در جامعه ترویج شود و مردم بیش از پیش با خدمات و حوزه های مختلف این سازمان بزرگ آشنا شوند.

 

وی با تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل جمعیت هلال احمر گفت: در مقطعی جمعیت هلال احمر حتی یک وسیله نقلیه برای کمک رسانی نیز در اختیار نداشت اما تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان زمینه ساز رشد و ارتقاء این جمعیت شد.

 

امام جمعه ساری افزود: جمعیت هلال احمر سازمان مردمی و خدمتگزار است که در حساس ترین شرایط خدمات حیاتی و نجات بخش خود را بدون هیچ چشم داشتی، صادقانه به آسیب دیدگان ارائه می دهد که این کار بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست چون خدمت به مردم خدمت به خدا است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خادمان صدیق و بی ریای مردم در جمعیت هلال احمر انسان های وارسته ای هستند که دلیل اساسی حضورشان در چنین سازمانی تنها مهرورزی، نوع دوستی و عشق به هم نوع است.

 

وی با اشاره به این‌که خدمت به هم‌نوع در اسلام بسیار مورد توجه و تأکید قرار گرفته است، گفت: اصول هفت گانه در سازمان هلال احمر برگرفته از اندیشه های ناب اسلامی است. 

 

آیت الله طبرسی با بیان این که ارج گذاری به تلاش های شبانه روزی تلاش گران جمعیت هلال احمر یک ضرورت مهم است، خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه در مواقع بحرانی همه توان خود را برای کمک به همنوع خود به کار می گیرند. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری رهبری با اشاره به این‌که کاری که برای رضای خدا صورت گیرد، خستگی ندارد و فرصت ها را از بین نمی برد، اظهار داشت: وظیفه امدادگران هلال احمر خدمت به بندگان خدا است و باید با نیت پاک و خالص انجام گیرد. 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، کار فعالان جمعیت هلال احمر را یک عبادت اجتماعی توصیف کرد و گفت: خدمت جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان و محرومان جامعه کمتر از عبادت نیست./950/پ202/ب1

ارسال نظرات