۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۶۱۹۹۹
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه:

کارگاه مربیگری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه طلاب حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مهدي محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دوره مربیگری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیان حوزه علمیه در این استان خبر داد.


حجت الاسلام محمدی فر با توجه به اهمیت مفاهیم قرآن کریم، خاطرنشان کرد: علاوه بر روخوانی و روانخوانی و تلفظ آیات قرآن به صورت صحیح باید به مفاهیم آن توجه بسیاری داشته باشیم چرا که آموزه های دینی که در مفاهیم قرآن گنجانده شده‌اند، سبب رشد و سعادت انسان ها خواهد شد.


وی با بیان اینکه بیش از 50 نفر از طلاب حوزه های علمیه استان کرمانشاه که در زمینه تجوید و روانخوانی کار کرده و مهارت دارند، بیان داشت: طلاب حوزه های علمیه استان در دوره دو روزه حضور پیدا خواهند کرد و پس از اتمام این دوره و کسب بالاترین امتیاز جهت شرکت در دوره تکمیلی و نهایی مربیگری روخوانی و روانخوانی، معرفی خواهند شد.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مربیگری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، قدمی در تسلط بیشتر طلاب و روحانیان برداشته خواهد شد و سبب می شود که دیگران از وجود و حضور طلاب در زمینه های قرآنی بهره مند شوند.


حجت الاسلام محمدی فر در پایان اظهار داشت: یک دوره کارگاه آموزشی نشریه جهت فعالیت طلاب در این زمینه، نیز برگزار خواهیم ک
رد و امید است با برگزاری این دوره ها، طلاب و روحانیان حوزه علمیه در تمام زمینه‌ها مهارت کافی را کسب کنند./857/ت302/ح

ارسال نظرات