۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۶۳۵۲۴
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران:

دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی نظام خانواده را هدف قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی نظام خانواده و نظام آموزشی را مورد تهاجم فرهنگی خود قرار داده است.
طلايي، عضو شوراي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مرتضی طلایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران شهرری که در مجموعه تالارهای نجم خاورمیانه واقع در شهر ری، برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، گفت: امروز با توجه به تهاجم گسترده دشمنان در عرصه فرهنگی ضرورت توجه به خانواده از هر زمان بیشتر احساس می‌شود.

 

وی افزود: آنها با تهاجم فرهنگی نهاد خانواده را مورد حمله قرار دادند به گونه‌ای که خود نیز اعتراف می‌کنند که برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران باید نظام خانواده و نظام آموزشی را مورد حمله قرار دهیم.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جایگاه جانبازان، ادامه داد: اگر دشمنان حتی یک خانواده جانباز را ناامید کنند، گویا یک لشکر را از پا درآورده‌اند پس از شما جانبازان می خواهم با خانواده خود مهربان باشید و با همسر و فرزندان خود در سایه گفت وگو مشکلات را حل کنید و اجازه ندهید که جمع خانواده تنها بماند.

 

سردار طلایی در پایان خاطرنشان کرد: ما در هر سمتی توفیق خود را مدیون خانواده هستیم، همسر شما جانبازان با کمبودهای شما مدارا کردند، ایثارگران واقعی همسران و فرزندان شما هستند بدون این ایثارگری‌ها ما نمی‌توانستیم پیشرفت کنیم./807/پ203/ح

ارسال نظرات