۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۶۴۱۹۳
با حضور آیت‌الله علما؛

طلاب مدرسه علمیه شهرستان صحنه ملبس به لباس روحانیت می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری جشن تلبس تعدادی از طلاب مدرسه علمیه شهرستان صحنه خبر داد و گفت: این طلاب از سوی نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ملبس خواهند شد.
مراسم جشن تلبس

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از برگزاری جشن تلبس در مدرسه علمیه شهرستان صحنه خبر داد.


حجت الاسلام محمدی پور عنوان داشت: 10 نفر از طلاب این مدرسه علمیه کلاس پنجم را به اتمام رسانده و در روز دوشنبه هفته جاری ملبس خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: این طلاب پیش از این در کارگاه دو روزه در رابطه با نحوه بیان، روش خطابه و سخنرانی، چگونگی جذب جوانان  و فعالیت در مسائل فرهنگی، شرکت کرده بودند.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، افزود: طلاب از سوی آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ملبس خواهند شد.


حجت الاسلام محمدی‌پور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه پیشرفت حوزه و روحانیت اظهار داشت: طلاب و روحانیان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید این فرصت را غنیمت  شمرده و تمام تلاش خود را در زمینه ترویج معارف الهی و فرهنگ اسلامی به کار گیرند.


وی در پایان با اشاره به لزوم ترویج روحانیت و مبانی اعتقادی و دینی، تصریح کرد: امید است با برگزاری جشن تلبس، قدمی در راه ترویج و جذب بیشتر افراد به دین مبین اسلام برداشته شود و طلاب ملبس شده بتوانند با فعالیت های تبلیغی خود زمینه ترویج اسلام ناب را فراهم کنند/857
/ت303/ح 

ارسال نظرات