۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۶۷۵۸۳
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه:

دوره نقد و بررسی فرقه ضاله وهابیت در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری دوره نقد فرقه ضاله وهابیت در حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
فرقه ضاله وهابيت

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به تشریح ویژه برنامه های حوزه علمیه کرمانشاه در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: دوره نقد فرقه ضاله وهابیت با هدف برطرف کردن شبهات این فرقه در بین طلاب برگزار می شود.


حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به اهدف برگزاری این دوره، خاطر نشان کرد: ما باید این فرقه را به طور کامل بشناسیم و وظیفه داریم دیگران را نیز با این فرقه آشنا و به آن ها آگاهی بخشیم که بدانند فرقه ضاله وهابیت از مشرکان هستند.


وی بیان داشت: این دوره به مدت پانزده روز و در ایام ماه مبارک رمضان برای طلاب سطح عالی در حوزه علمیه آیت الله بروجردی برگزار می‌شود.


معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه، تصریح کرد: روشنگری مردم نسبت به خطرات فرقه وهابیت از وظایف روحانیان است و عده بسیاری هستند که در دام این فرقه گرفتار شده‌اند و رهایی آنها از این گمراهی، نیازمند افشاگری افکار پلید این فرقه است.

 

حجت الاسلام محمدی فر همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در ماه رمضان خبر داد و گفت: دوره مقدماتی تربیت مربی قرآن در شهرستان صحنه برگزار شد که 24 نفر از طلابی که بالاترین امتیاز را در دوره مقدماتی کسب کردند، در این دوره حضور پیدا خواهند کرد و امید است بتوانیم از ظرفیت این عزیزان در مباحث قرآنی استفاده کنیم.


وی در پایان اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای آشتی با خداوند است و امید است از توفقیات و عنایات خداوند بهره ببریم و مورد آمرزش قرار گیریم./857/ت302/ح

ارسال نظرات