۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۷۰۷۲۴
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دوره پیوسته نقد و بررسی ادیان و فرق مختلف در کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: دوره نقد و بررسی فرق و ادیان مختلف در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
حجت الاسلام مهدي محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از برگزاری دوره پیوسته نقد و بررسی فرق و ادیان مختلف در حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد.

 

حجت الاسلام محمدی فر عنوان داشت: این دوره 15 روزه بوده و به صورت متوالی و روزانه در مرکز مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به استقبال خوب طلاب و روحانیان از این دوره، اظهار داشت: مربی این دوره از اساتید برجسته اعزامی از قم بوده و به تشریح ماهیت فرق مختلف برای طلاب می پردازد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر طلاب با ادیان و فرقه های مختلف، تصریح کرد: یکی از اهداف ضروری این دوره، آشنا ساختن طلاب با ادیان مختلف و اهداف آن ها و کمک به برطرف کردن شبهات طلاب است تا زمینه‌ای فراهم آید که طلاب با دانش کامل در مورد این ادیان و فرق، در آینده بتوانند پاسخ‌گوی سؤالات و شبهات مردم باشند.

 

وی در پایان با اشاره به ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای طلاب سطح عالی، یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه هایی جهت استفاده بیشتر از فضای معنوی این ماه مبارک برای طلاب سطح عالی در نظر گرفته شده که شامل برنامه های متعدد قرآنی است، امید است طلاب بتوانند از فضائل این ماه گرانقدر بهره‌مند شده و گامی بلند در راه پیشرفت دینی و معنوی خود بردارند./857/ت303/ح

ارسال نظرات