۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۷۱۲۷۸
با سخنرانی آیت‌الله علما؛

مراسم جشن امام حسن مجتبی در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مراسم جشن امام حسن مجتبی(ع) با حضور طلاب و روحانیان کرمانشاه و با سخنرانی آیت‌الله علما برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مهدي محمدي فر امام جمعه کرمانشاه

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و عنوان داشت: با توجه به قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشنی با حضور طلاب حوزه کرمانشاه برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری کلاس اخلاق برای طلاب در شب ولادت، اظهار کرد: رمضان ماه اخلاق است و باید از هر فرصتی برای بهره گیری از اخلاقیات اسلامی و رشد معنویت به خصوص در قشر روحانی استفاده کرد.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه محل برگزاری جشن را مجتمع بعثت کرمانشاه اعلام کرد و ابراز داشت: 400 طلبه به همراه خانواده های خود در این مراسم حضور دارند.


وی ادامه داد: سخنران این مراسم، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه است که به طرح مسائل اخلاقی می پردازند.


حجت الاسلام محمدی فر در پایان با اشاره به برگزاری مستمر برنامه های اخلاقی در حوزه علمیه استان، تصریح کرد: تا کنون چند دوره دروس اخلاقی برای خانواده های طلاب برگزار شده و یک دوره نیز همزمان با شب ولادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برگزار می شود.


لازم به ذکر است این مراسم در شهرستان های استان کرمانشاه نیز به صورت همزمان برگزار می شود./857/ت302/ب4

ارسال نظرات