۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۷۱۸۲۹
امام جمعه بندرعباس:

حمله موشکی به هواپیمای ایرباس در سال 67 مصداق بارز تروریست بودن آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس گفت: حمله موشکی به هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال 67 مصداق بارز تروریست بودن آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به سالگرد شهادت 290 مسافر پرواز 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: هواپیمای مسافری کشورمان در 12 تیر سال 67 مورد حمله وحشیانه آمریکار قرار گرفت که این جنایت وحشیانه مصداق بارز تروریست بودن آمریکاست، این جنایت یکی از هولناک‌ترین جنایات عصر معاصر به شمار می‌رود چرا که شلیک کردن به یک پرنده مسافری که هیچ وسیله دفاعی نداشته و حامل ده‌ها زن و کودک، امری است که هیچ قانون و قابوسی قابل هضم و توجیه نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، افزود: امام خمینی (ره) روز قدس را به روزی جهانی تبدیل کرد و در حقیقت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز مرگ بر آمریکا و اسرائیل است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها بر لزوم بهره مندی از نظرات صاحبنظران و افراد اهل علم و دانش در مسیر خدمت رسانی بیشتر به مردم تأکید کرد و بیان داشت: باید از ظرفیت های موجود مانند دریا برای حل مشکلات شهری استفاده کرد و ما می توانیم از این نعمت با فعال سازی حمل و نقل مسافری دریایی در راستای رفع مشکل ترافیک شهری گام برداریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود آب را از مهم‌ترین نیازهای اولیه زندگی و رشد و توسعه دانست و تصریح کرد: مردم باید در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند چون اگر همه چیز باشد، اما آب وجود نداشته باشد، امکان زندگی نیست.

 

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به وجود مشکل کم آبی در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: با استفاده از تکنولوژی شیرین سازی آب دریا می توان مشکل کم آبی را رفع کرد و مسؤولان با استفاده از دانش و علم روز و بهره مندی از این ظرفیت باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مسأله کم آبی اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: در این شرایط سخت و خشکسالی که آب به دشواری به دست می آید به هیچ عنوان قابل توجیه نیست که از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

 

امام جمعه بندرعباس در ادامه به روز مالیات اشاره کرد و اظهارداشت: باید همه ما نسبت به پرداخت مالیات اهتمام داشته باشیم چون پرداخت مالیات برای کمک به عمران و توسعه جامعه بسیار لازم و ضروری است./851/پ202/ح

ارسال نظرات