۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۵

ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تبریز فعال شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، با حضور محمدرضا خاتمی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در تبریز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.
ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تبریز فعال شد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کریم عابدی، رئیس شورای سیاستگذاری ستاد اصلاح‌طلبان در آذربایجان ‌شرقی روز گذشته در حاشیه مراسم آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی موسوی در تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سید محمد خاتمی رهبر اصلاحات، میرحسین موسوی را با لحاظ کردن همه شرایط برای تصدی ریاست جمهوری و نجات کشور از نابسامانی موجود مناسب دانسته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد اصلاح‌طلبان در آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه معتقد به فضای باز سیاسی و رسانه‌ای است، تصریح کرد: میرحسین انسانی است اگر درایت مدیریتی او در دوران هشت سال دفاع مقدس و رهبری امام نبود، کشور سامان نمی‌یافت.

عابدی، میرحسین موسوی را فردی قانون‌گرا معرفی کرد و اظهار داشت: وی قانون را برای تمایلات خود نمی‌خواهد بلکه قانون‌گرایی برایش اصالت دارد.

وی با تشریح شرایط کشور در دوران اصلاحات ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که آفریننده اصلاح‌طلبی در درجه اول مردم و سپس روشنفکران و نخبگان بودند و سومین نقش‌آفرین این عرصه نیز سید محمد خاتمی بود.
ارسال نظرات