۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۷۴۰۷۷
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

شرکت بیش از 50 طلبه و روحانی در دوره مشاوره دینی حوزه علمیه کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: بیش از 50 نفر از طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان کرمانشاه به دوره مشاوره دینی در مشهد مقدس اعزام می شوند.
حجت الاسلام مهدي محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دوره آموزشی برای طلاب استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: دوره آموزشی مشاوره و دانش افزایی مسائل خانوادگی برای طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار می شود.


حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه بیش از 50 نفر از طلاب در این دوره شرکت می کنند اظهار داشت: این دوره با حضور طلاب و روحانیان مجرد و متأهل در شهر مقدس مشهد برپا می شود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: دوره مشاوره دینی به مدت یک هفته و از اوائل مردادماه در حوزه‌های چگونگی انتخاب همسر برای طلاب مجرد، مشاوره در زمینه های خانوادگی و تربیت فرزندان اجرایی می شود.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اهداف برگزاری این دوره بیان داشت: در راستای ارتقا و افزایش آگاهی و اطلاعات طلاب و خانواده های آن ها در زمینه های دینی و مسائل خانوادگی اقدام به برگزاری این دوره می نماییم که امید است طلاب اهتمام بیشتری نسبت به این مسائل و موارد داشته باشند.


حجت الاسلام محمدی فر خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیان بر اساس رسالتی که بر دوش دارند نباید از هیچ موضوعی غافل شوند و در تمام زمینه ها اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشند چرا که باید در امر تبلیغ و ترویج دین اسلام با توان بیشتری قدم بردارند و تلاش نمایند.


وی در پایان ابراز کرد: طلاب و روحانیان کرمانشاهی علاوه بر حضور در دوره های آموزشی و افزایش سطح آگاهی خود، از برکات معنوی بارگاه مقدس حضرت امام رضا (ع) نیز بهره مند می شوند./857/ت302/ح

ارسال نظرات