۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۷۰۶

قرارداد بیمه تکمیلی بین مراکز خدمات حوزه‌های علمیه شمال غرب با بیمه آسیا منعقد شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ای با حضور مدیران مراکز خدمات استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان و مدیر و مدیران بیمه آسیای این استان ها و حضور مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
مرکز خدمات حوزه هاي علميه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جلسه ای با حضور حجت‌الاسلام عدالتخواه، مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، مدیران مراکز خدمات استان آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل و مدیران بیمه آسیای این چهار استان و مسؤول بیمه آسیای تهران برگزار شد.

 

شایان ذکر است، طرف قرار داد بیمه های مراکز خدمات استان با بیمه آسیا منعقد شده است، در این جلسه بنا بر این گذارده شد که بیمه آسیا در طول ده روز تمامی هزینه های درمانی و بیمه ای خودرویی طلاب را تأمین و پرداخت کند.

 

حجت الاسلام سید موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی در حاشیه این جلسه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: در طی این جلسه چهار شهر تبریز، مرند، میانه و مراغه از مراکز اصلی بیمه آسیا برای پاسخ گویی به نسخ درمانی طلاب و بیمه خودرو در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: در کل استان بیش از 350 نمایندگی بیمه آسیا که 50 نمایندگی آن در تبریز است، پاسخ گوی خدمات بیمه ای خودرو، شخص ثالث و بدنه خواهند بود، این مراکز به خدمات بیمه درمانی مربوط نمی‌باشد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: نسخ درمانی طلاب تنها در چهار مرکز که نام برده شد، رسیدگی خواهد شد.

 

وی افزود: در طی این جلسه مصوب شد تا بیمه آسیا کلیه قرارداد های بیمه تکمیلی را اجرایی کند و هزینه های درمانی طلاب و بیمه شخص ثالث را پرداخت کند و به تمام نسخ کاغذی و بیمه ای رسیدگی شود./854/د101/ح

ارسال نظرات