۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۷۴۷۷۱

تقدیر از انتشارات آیت الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ انتشارات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با عرضه بیش از 50 اثر قرآنی و مهدوی این مرجع تقلید در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
آيت الله صافي گلپايگاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی انتشارات حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، در آیین اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار شد،‌انتشارات حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی تقدیر شد.

 

انتشارات حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ابتدا با 40 عنوان از آثار این مرجع تقلید در نمایشگاه حضور یافت که با استقبال گسترده مردم 50 عنوان اثر دیگر از این مرجع تقلید نیز در نمایشگاه مورد عرضه قرار گرفت.

 

بیش از 50 اثر مهدوی حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی که در ارتباط با قرآن و مهدویت بود در این نمایشگاه عرضه شد که استقبال اقشار گوناگون بازدیدکنندگان را به همراه داشت.

 

منتخب‌الاثر یکی از مهمترین آثار این مرجع تقلید که به تازگیاز سوی یکی از پژوهشگران به زبان فارسی ترجمه و به صورت فارسی- عربی منتشر شده است، مورد استقبال علما و سایر اقشار مردم قرار گرفت.

 

این اثر ارزشمند به دستور حضرت آیت الله بروجردی از سوی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تالیف شده که با هزار و 200 حدیث و روایت با استفاده از منابع غیر شیعی شبهات مهدویت را پاسخ می‌دهد./998/د102/ق

ارسال نظرات