۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۷۶۶۶۲

دانلود بسته آموزشی ره توشه راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، برای مبلغان دوره تابستان، ره توشه راهیان نور تابستان مقطع راهنمایی در پایگاه اینترنتی بلاغ به نمایش گذاشته شده است.
ره توشه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، برای مبلغان دوره تابستان، ره توشه راهیان نور تابستان در مقطع راهنمایی در پایگاه اینترنتی بلاغ به نمایش گذاشته شده است.

 

گفتنی است، این ره توشه شامل 26 درس می باشد و برای تدریس و فهم بیشتر جوانان، هر درس به صورت پاورپوینت برای مبلغان در نظر گرفته شده است و  به موضوعات مختلف اشاره دارد.

 

خصوصیات مطالب ارائه شده در درس های ره توشه راهیان نور تابستان بدین صورت است که در درس ها ابتدا موضوع را مشخص می کند سپس برای درک بهتر مخاطبان، داستان و یا حکایتی را در آن موضوع به صورت تصویری بیان می کند؛  برای نمونه موضوعات اشاره شده در این درس شامل: آثار ایمان به خدا، اشاره کردن به ویژگی های افراد با ایمان و بی ایمان، امانتداری، تواضع است.

 

شایان ذکر است کل حجم فایل درس ها 59.9 مگابایت است و همچنین می شود در دو بخش به صورت جدا درس ها را دانلود کرد.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02537740397 تماس حاصل کنند و یا به پایگاه اینترنتی www.balagh.ir مراجعه کنند./1325/ت302/س

 

ارسال نظرات