۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۷۷۲۸۹
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

دوره اختبار و تثبیت با حضور 180 طلبه در کرمانشاه در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به آغاز دوره اختبار و تثبیت در حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: این دوره با حضور بیش از 180 طلبه جدیدالورود در حال برگزاری است.
حجت الاسلام مهدي محمدي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، دوره اختبار و تثبیت طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با حضور بیش از 180 طلبه جدیدالورود در حوزه علمیه کرمانشاه در حال برگزاری است.


حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در خصوص کیفیت برگزاری این دوره اختبار و تثبیت، عنوان داشت: بخش تهذیبی این دوره از سوم مرداد ماه آغاز شده و به مدت ده روز در حال برگزاری است.


وی ادامه داد: طلاب در این دوره از حضور اساتید برجسته اخلاق اعزامی از قم و همچنین اساتید و علمای استان همچون آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبدالهی و آیت الله سید مجتبی معصومی لاری و دیگر اساتید اخلاق استان بهره مند می شوند.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: طلاب در این دوره علاوه بر آشنایی با کتب میثاق طلبگی و اخلاق اسلامی، با دروس عمومی اخلاق نیز آشنا شده و مباحثی نیز پیرامون مسایل ذی طلبگی برای طلاب جدیدالورود مطرح می شود.


حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: طلاب پس از گذراندن دوره اخلاقی در صورت قبولی می توانند در بخش آموزشی 20 روزه دوره اختبار و تثبیت شرکت کنند و از آموزش های لازم جهت ورود به حوزه و تحصیل بهره مند شوند.


وی در پایان تصریح کرد: در دوره اخلاقی سعی شده با انجام مشاوره های تحصیلی و اخلاقی، طلاب از هر نظر برای حضور در حوزه آماده شده و با نظام حوزوی آشنایی پیدا کنند، این دوره به طلاب این فرصت را می دهد که میزان علایق خود در این زمینه را قبل از ورود به حوزه بسنجند./857/پ202/ح

ارسال نظرات