۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۸۵۲۲۰
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزویان از فرصت مطلوب فضای مجازی برای تبلیغ و پژوهش استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، بهره‌برداری از فضای مجازی به عنوان یک فرصت مطلوب و تبلیغ و پژوهش با استفاده از امکانات روز را ضروری خواند و گفت: اگر در گذشته حضور در فضای مجازی مورد تردید بود؛ امروزه باید از این فضا به عنوان یک فرصت مطلوب استفاده شود.
حجت الاسلام و المسلمين محمودرضا جمشيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمود رضا جمشیدی، مدیر حوزههای علمیه خواهران در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران و در مراسم رونمایی از شش نرم‌افزار علمی و پژوهشی که امروز در مجتمع نرجس خاتون جمکران برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه فناوری اطلاعات مرکز حوزه علمیه خواهران، با توجه به پیشرفت‌های روز افزون و شاخص در عرصه فناوری، یکی از پیشتازترین مراکز فناوری و اطلاعات و در خدمت حوزه‌های علمیه خواهران است.

 

وی تأکید کرد: مجموعه فناوری و اطلاعات حوزه علمیه، مرکزی تجاری نیست؛ اما در بخش محتوایی فرصت مناسبی را برای انتقال معارف به سراسر دنیا فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به نرم‌افزارهای کاربردی و پژوهشی یادآور شد: در حال حاضر با وجود این نرم‌افزارها، زمینه و بستری در حوزه‌های علمیه فراهم شده است تا با نظارت، بهره‌برداری مناسب و پشتیبانی از این ظرفیت و فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

 

وی با اشاره به حضور فعال گروه‌های انحرافی و تکفیری در فضای مجازی تصریح کرد: اگر در گذشته حضور در فضای مجازی مورد تردید بود؛ امروزه باید این فضا فراهم و به عنوان یک فرصت از آن به نحو مطلوبی بهره‌برداری شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دنیای امروز حجت را بر ما تمام کرده است؛ چنان‌که در سال‌های اخیر شاهد حضور فعال گروه‌های انحرافی، تکفیری و عرفان‌های کاذب هستیم؛ بنابراین اگر برنامه‌ریزی دقیق و صحیح نداشته باشیم، از این میدان عقب می‌مانیم.

 

وی تأکید کرد: همان‌گونه که جریان‌های باطل در فضاهای مختلف، برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت دارند، ما نیز باید در مقابل این گروه‌ها اطلاع‌رسانی و روشنگری داشته باشیم و با استفاده از امکانات روز به تبلیغ، پژوهش پرداخته و از عرصه بین الملل نیز غفلت نکنیم.

 

مدیر حوزههای علمیه خواهران با اشاره به عملکرد مناسب حوزه‌های علمیه خواهران در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: مرکز فناوری اطلاعات با کمترین امکانات، خدمات شایسته‌ای را به این حوزه علمیه خواهران ارائه کرده است.

 

حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه علمیه خواهران افزود: این مجاهدت‌ها و پیشرفت‌ها با بهره‌مندی کم، تلاش زیاد و در راستای ابلاغ پیام اسلام و کلمه توحید در سراسر جهان صورت گرفته است./908/پ202/ی

ارسال نظرات