۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۸۶۰۵۱
با حضور در بیت حضرت روح‌الله در نجف اشرف؛

دانشجویان با آرمان‌های امام خمینی تجدید میثاق کردند

خبرگزاری رسا ـ دانشجویانی که در قالب کاروان‌های دانشجویی به عتبات عالیات اعزام شده بودند با حضور در بیت امام خمینی(ره) از آثار معنوی و فرهنگی این اثر به جا مانده بازدید و با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
تجديد ميثاق دانشجويان با آرمان هاي امام خميني

به گزارش خبرگزاری رسا، در این بازدید نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف حجت الاسلام والمسلمین احمد احسانی با اشاره به فضایل امیرمؤمنان(علیه السلام) گفت: بیت امام خمینی (ره) در نجف اشرف در نزدیکی کتابخانه بزرگ آیت الله امینی قرار دارد و برای شناخت و معرفت بیشتر امام علی(علیه السلام) باید کتاب الغدیر علامه امینی را مطالعه کرد. چراکه فضائل علی بن ابی طالب (علیه السلام) را علامه امینی از قول عامه و خاصه بیان می کند.

 

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف اظهار داشت: اگر زیارت ما با شناخت بیشتر باشد قطعأ به وعده هایی که ائمه معصومین(علیه السلام) در مورد ثواب زیارت داده اند، نائل خواهیم شد. و محبت و مودت با شناخت بیشتر اهل بیت (علیه السلام) ما را به پیروی از ائمه (علیه السلام) و جانشیان آن بزرگواران مصمم تر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام احسانی ادامه داد: امام خمینی (ره) که یکی از شاگردان مکتب اهل بیت(علیه السلام) بودند با تأسی از ائمه معصومین (علیه السلام) نهال انقلاب را به ثمر رساندند و ما نیز در حال حاضر وظیفه داریم که با پیروی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای در ادامه راه و منش ایشان ثابت قدم باشیم./1330/د102/ی 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات