۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۲۸۸۵۴۹
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

تربیت جوانان با بصیرت از نفوذ فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده سابق مجلس با بیان این که دشمنان در پی نفوذ هستند که ازمهم ترین این راه ها نفوذ در اندیشه مردم و تلاش برای مدیریت افکار عمومی است، گفت:راهکار مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن تربیت جوانان با بصیرت و آشنا با مبانی اسلامی است.
ستار هدايت خواه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ستار هدایت خواه عضو شورای مرکزی جبهه پایداری امروز در دیدار آیت الله مصباح یزدی که در سالن اجتماعات مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: طرح ولایت طرحی بسیار پر برکت برای دانشجویان و دانش آموزان کشور است.


وی افزود: در دورانی که کسانی مروج و مبلغ اندیشه های الحادی سکولاریستی در دانشگاه ها بودند خوشبختانه با ابتکار و عنایت آیت الله مصباح یزدی اوضاع تغییر کرد و دوران غربت دانشجویان بسیجی به سر آمد که این طرح منشأ خیر و برکت فراوان بود.


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که دانشگاه ها از برکات طرح ولایت بهره مند هستند، اظهار داشت: در این طرح افزون بر دانشجویان اساتید دانشگاه ها نیز استفاده می کنند که بسیاری از اندیشه های اسلامی از این طریق به افراد گوناگون منتقل شده است.


وی ادامه داد: اساتید و دانشجویان در طرح ولایت دوره مبانی اندیشه اسلامی که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) طراحی شده است را می گذرانند، بسیاری از جوانان بسیجی که در این طرح رشد پیدا کردند خوشبختانه در بسیاری از مراکز فرهنگی مشغول فعالیت هستند.


هدایت خواه با بیان این که امیدواریم مؤسسه حضرت امام(ره) همچنان از این طرح حمایت کند، ابراز داشت: امروز همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند دشمنان در پی نفوذ هستند که از مهم ترین این راه ها نفوذ در اندیشه مردم و تلاش برای مدیریت افکار عمومی است که نفوذ فرهنگی نامیده می شود.


وی عنوان کرد: راهکار مقابله با نفوذ فرهنگی این است که جوانان کشور با بصیرت، فهیم و آشنا با مبانی اندیشه اسلامی بار بیایند تا بتوانند نقشه های دشمن را از بین ببرند، امیدواریم که مؤسسه حضرت امام(ره) نیز همانند همیشه این طرح را یاری کند./1323/پ202/ف

ارسال نظرات