۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۱۳۷
امام جمعه بابل:

نسل جدید تشنه حقایق دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این مطلب که نسل جدید جامعه تشنه یافتن حقیقت های دفاع مقدس است، گفت: متاسفانه بسیاری از خاطرات دفاع مقدس در خاطر رزمندگان دفاع مقدس مانده است و باید مانند گنجینه های ارزشمند استخراج شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع بسیجیان ادارات شهرستان بابل با اشاره به رشادت های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سندی درخشان از رشادت و حماسه آفرینی ملت ایران در مواجهه با تمام کفر و استکبار است.


وی گرامیداشت ایام دفاع مقدس را یادآوری نصرت خداوند و پیروزی نیروی ایمان و عقیده بر قدرت های شیطانی عنوان کرد و افزود: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس اوج وفاداری خود به ولایت و تبعیت از ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.


مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل به برخی شبهه افکنی ها در خصوص دفاع مقدس از سوی جریانی خاص در کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: یادآوری حماسه های دفاع مقدس، یادآور ایستادگی ملت ایران در پای انقلاب و ارزش‌ها است تا کسی پس از آن، جرات نگاهی چپ به آب و خاک این ملت را پیدا نکند.


وی ادامه داد: ملت ما از این هشت سال دفاع مقدس برای خود یک فرصت ساخته است تا همواره روح رزم آوری و صلابت ملت به جهانیان نشان داده شود.


حجت الاسلام روحانی یکی از برکات دفاع مقدس را خودباوری و خوداتکایی داخلی عنوان و تصریح کرد: به برکت دفاع مقدس و تحریم های سخت نظامی از جانب دشمن، خود کفایی و رشد وسیع در حوزه فناوری های نظامی در کشور به وجود آمد.


وی افزود: در اوایل جنگ حتی محتاج واردات سیم خاردار بودیم اما به برکت نیروی اراده الهی و هدایت های امام راحل به ساخت موشک ها و سلاح های پیشرفته در حوزه نظامی براساس ایده دانشمندان خود دست پیدا کردیم.


امام جمعه بابل به تلاشهای دشمن برای مانع تراشی در حوزه های نظامی از جمله صنایع موشکی اشاره کرد و گفت: ما در کوره سوزان جنگ ساخته شدیم و توانمندی هایی را پیدا کردیم که نه تنها دشمنان ملت، بلکه خود ما فکر رسیدن به این جایگاه را نمی کردیم.


وی شکرگزاری از خداوند را به برکت دفاع مقدس، مهم دانست و اظهار داشت: اگر یاری و کمک خدای متعال، هدایت های امام راحل و رشادت های شهدا و ایثارگران نبود، امروز نمی توانستیم اینگونه در امنیت کامل در منطقه ای ناامن باشیم.


حجت الاسلام روحانی بر انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل های جوان و آینده جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از خاطرات دفاع مقدس در خاطر رزمندگان دفاع مقدس مانده است و مانند گنجینه های ارزشمند استخراج شود.


وی ادامه داد: نسل آینده جامعه تشنه یافتن حقیقت های دفاع مقدس است تا این مسیر امتداد پیدا کند./1313/202/ب3

ارسال نظرات