۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۹۰۲۸۲

جشن تلبس طلاب حوزه علمیه کرمانشاه در روز عید غدیر

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه در روز عید غدیر ملبس می شوند.
حجت الاسلام محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از جشن تلبس طلاب حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: در روز عید غدیر مراسم تلبس 10 طلبه برگزار می شود.

 


حجت الاسلام محدی فر طلاب و روحانیان را سربازان امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: طلاب باید با خلوص نیت و الگو گرفتن از ائمه اطهار علیهم السلام و با گذراندن دوران تحصیل و آموزش های لازم دین اسلام را در جامعه ترویج دهند.

 


معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طلاب به ارتقای اطلاعات و آگاهی خود در زمینه های سیاسی، دینی، اجتماعی و موارد دیگر اهتمام ویژه داشته باشند اما اصل کار که همان فراگیری علوم دینی به بهترین شکل است را در حاشیه قرار ندهند.

 


این مسؤول یادآور شد: طلاب خدمتگزاران مردم هستند، قطعأ با افزایش بصیرت و آگاهی طلاب و روحانیان، اعتقادات مردم و شناخت آن ها نسبت به اسلام نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 


وی با بیان اینکه طلاب جهت ملبس شدن باید شرایط خاصی داشته باشند ابراز کرد: کسب نمره قبولی در آزمون و مصاحبه ای که از آن ها به عمل می آید و همچنین شرکت در دوره دانش افزایی از موارد ملبس شدن طلاب است.

 


معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به آموزش های داده شده به این طلاب خاطر نشان کرد: بیان احکام، روش کلاس داری، ترغیب و جذب جوانان به مساجد و موارد دیگر در امور آموزشی طلاب وجود دارد.

 


حجت الاسلام محمدی فر در پایان با تبریک اعیاد و فرارسیدن عید غدیر اظهار داشت: 10 نفر از طلاب حوزه علمیه کرمانشاه در این روز ملبس می شوند که جای امید و خوشحالی است که به تعداد مبلغان و مروجان دین مبین اسلام افزوده می شود و قطعأ طلاب در راه تقویت فرهنگ اسلامی صادقانه و مجدانه تلاش خواهند کرد./857/302/ب1

ارسال نظرات