۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۲۱۳

برنامه‌های فرهنگی دانشجویان در نجف اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هماهنگی ستاد عتبات دانشجویی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و حجت الاسلام والمسلمین احسانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد.
 اعلام برنامه‌هاي فرهنگي دانشجويان در نجف

به گزارش خبرگزاری رسا،  در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین احسانی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گزارشی از همایش های دانشجویی در نجف اشرف را ارائه نمود و گفت: در هفته چهار همایش با حضور دانشجویان زائر در بیت حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف برگزار می گردد که در همه جلسات مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در جمع دانشجویان زائر حاضر می شود و در جمع دانشجویان مطالبی پیرامون فضائل امیرالمومنین (ع) و تاریخ نجف بیان می کند.

 

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف افزود: در این دیدارها وی پیرامون زندگی بزرگ مرد تاریخ معاصر واحیاگر اسلام ناب محمدی امام خمینی (ره) مطالبی را بیان می نماید.

 

حجت الاسلام والمسلمین احسانی اظهار داشت: همچنین از کتابخانه های آیت‌الله حکیم و آیت‌الله امینی بازدید به عمل می آید.

 

وی افزود: پس از زیارت امیرالمومنین (ع) و حضرت هود و صالح علیهماالسلام در وادی السلام و حضور در مسجدین کوفه و سهله و انجام اعمال این اماکن مقدس از زیارت حضرت مسلم بن عقیل، هانی بن عروه، مختار ثقفی، میثم تمار و کمیل بن زیاد نیز بهره مند می شوند./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات