۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۹۱۵۰۵
مدیر کانون خورشید مطرح کرد؛

ضرورت معرفی کتاب الغدیر به عنوان عامل وحدت در جهان اسلام

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون خورشید گفت: باید در شرایط حساس منطقه به نشر و گسترش کتاب الغدیر توجه داشته باشیم و این کتاب را عامل وحدت بین جهان اسلام معرفی کنیم.
حجت الاسلام مشکوري مدير کانون خورشيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین مشکوری، مدیر کانون خورشید صبح سه‌شنبه هفتم مهر‌ماه در حاشیه سومین نشست خبری کانون خورشید که به میزبانی خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: علی‌رغم این‌که فاجعه منا قلب تمام مسلمانان را به درد آورده است، اما این روز‌ها که در دهه ولایت به‌سر می‌بریم باید به مضامین غدیر بپردازیم.

 



وی افزود: از سال 91 تا کنون حدود 3 و نیم سال است که در کانون توحید بر روی کتاب بسیار ارزشمند الغدیر متمرکز شده‌ایم و در این راه 11 هزار فیش رسانه‌ای که به موضوع کتاب الغدیر مرتبط است را تهیه کرده‌ایم.

 



حجت الاسلام مشکوری در خصوص سایت امکان دات کام، اظهار داشت: از زمانی که تصمیم گرفتیم معارف فکری مرحوم آیت الله امینی را در سایت خود با تمرکز بر کتاب الغدیر معرفی کنیم با فرزند آن مرحوم که امروز رییس کتابخانه مرحوم در نجف هستند تماس برقرار کردیم و جزییات کار را به اطلاع آن عزیز رساندیم.

 



مدیر کانون خورشید ادامه داد: با رایزنی‌هایی که با بیت مرحوم آیت الله امینی شده است تمامی آثار منتشره در سایت از طرف خانواده آن مرحوم تایید شده است.

 



وی در خصوص تالیف آثار موجود در سایت به زبان‌های مختلف، بیان داشت: فیش‌های اطلاع رسانی در خصوص کتاب الغدیر در حال ترجمه به زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی، اردو، عربی و اسپانیولی هستند.

 



حجت الاسلام مشکوری در ارتباط با سایت ابلاغ دات کام نیز، افزود: تولیدات رسانه‌ای سایت ابلاغ بیشتر متمرکز بر آثار تصویری است، محتوا‌هایی که عمدتا متمرکز بر فیلم‌ها و کلیپ‌های دو دقیقه‌ای می‌باشد.

 



مدیر کانون خورشید با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، ابراز داشت: ایشان همیشه بر نقش وحدت‌گرایی کتاب الغدیر تاکید دارند، ما نیز باید در شرایط حساس منطقه به نشر و گسترش این کتاب توجه داشته باشیم و کتاب الغدیر را عامل وحدت بین جهان اسلام معرفی کنیم.

 



حجت الاسلام مشکوری با تاکید بر کانون خانواده، ابراز داشت: در سایت کانون خورشید یکی از اهدافی که مد نظر است توجه به خانواده می‌باشد، از این رو مباحثی که در کتاب الغدیر به خانواده اشاره دارد در سایت گنجانده شده است.

 



وی در پایان بر تاکید بر موضوع نماز عید غدیر، بیان داشت: رسانه‌ها باید در راه تبلیغ نماز عید غدیر قدم بر دارند، زیرا این نماز از هزار سال پیش تا‌کنون از سوی علمای بزرگ با فتاوای مختلف جهت اقامه اشاره شده است./856/202/ب1

ارسال نظرات