۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۹۲۲۴۳
مستبصر تونسی:

روز غدیر روز اکمال دین و ایمان است

خبرگزاری رسا ـ مستبصر تونسی گفت: امروز روزی است که خداوند آن را برای اکمال دین خود و به نهایت رساندن درجات ایمان انتخاب کرد.
دکتر تيجاني در سومين همايش ولايت دکتر تيجاني در سومين همايش ولايت افتتاحيه سومين همايش بين المللي علمي پژوهشي ولايت در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد تیجانی سماوی، مستبصر تونسی، پیش از ظهر امروز در اختتامیه سومین همایش ولایت و به مناسبت عید غدیر خم و عمامه گذاری  از طلبه های شهرستان اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، اظهار داشت: امروز روزی است که خداوند آن را برای اکمال دین خود و به نهایت رساندن درجات ایمان انتخاب کرد و ما خدا را شاکریم که در این راه از متمسکان به درگاه حضرت علی(ع) و اهل بیت هستیم.

وی افزود: ولایت مسأله مهمی است که انسان نیازمند آن بوده و این مسؤولیت پس از پیامبر(ص) به حضرت علی(ع) و پس از ایشان به ائمه اطهار محول شده است و از خداوند منان خواستاریم که ما را همواره از محبان اهل بیت و از یاوران امام زمان قرار دهد.

اسلام پژوه تونسی عنوان کرد: به همه مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان شهدای حجاج بیت الله الحرام در فاجعه منا را تسلیت عرض گفته و از خداوند می خواهم برای همه شیعیان مودت و انس برقرار باشد.

تیجانی بیان داشت: پس از این مراسم و در روزهای آینده در شرف رسیدن به ماتم عاشورا هستیم و باید خود را برای آن آماده کنیم؛ چرا که مؤمن واقعی با شادی ائمه و معصومین خود، شاد و با غم آنان اندوهگین می شود، از خداوند منان خواستاریم تا همه ما را در این مسیر استوار و محکم قرار داده و ما را از رحمات خویش بی بهره نگذارد./9454/پ203/ب2

ارسال نظرات