۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۹۲۲۵۰
سردار حق طلب:

ناشران عرصه دفاع مقدس مورد عنایت رهبر انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: رونق کار ناشران دفاع مقدس با خرید کتاب از سوی مردم و حمایت نهادهای دولتی از انتشار این آثار فاخر محقق می شود.
سردار حق طلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار احمد حق طلب، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج امروز در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نشر کتب دفاع مقدس و تأکید مقام معظم رهبری به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: عنایت ویژه رهبر انقلاب به کتب دفاع مقدس قابل توجه است.


وی خاطرنشان کرد: در تألیف و نشر کتب حوزه دفاع مقدس ‌گام‌های خوب و اساسی برداشته شده و نسبت به سایر حوزه ها تولید کتاب در این حوزه پیشی گرفته است. ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در تبریز می تواند در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ کتاب و کتابخوانی مؤثر واقع شود.


سردار حق طلب با بیان این‌که عرصه برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس می تواند هر ساله گردش خوب مالی میان ناشرین این عرصه ایجاد کند، افزود: رونق کار ناشران دفاع مقدس با خرید کتاب از سوی مردم و حمایت نهادهای دولتی از انتشار این آثار فاخر محقق می شود.


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان این‌که این سازمان نقش مهمی در گردآوری و تدوین خاطرات و اسناد دوران جنگ تحمیلی داشته است، افزود: امروز با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان نظام، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب اقدامی بسیار ارزشمند در راستای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که بسیج در وسط میدان مبارزه با جنگ نرم قرار دارد، گفت: بسیجی ها هر روز در مقابل هر تهدیدی با لباس و ابزار و تجهیزات مناسب با آن تهدید به میدان می آیند. یک روز در دفاع مقدس بسیجیان لباس رزم پوشیده و حماسه آفریدند، امروز نیز در جنگ فرهنگی با تشکیل حلقه های صالحین و فعالیت در حوزه های فرهنگی ادای وظیفه می کنند.


سردار حق طلب برگزاری یادواره های شهدا، تألیف و نشر کتاب و تولیدات دیجیتال، تولید فیلم، مستند، نمایشنامه های انقلابی و بسیاری فعالیت های دیگر بسیجیان را از جمله اقدامات فرهنگی در راستای مقابله با هجمه دشمنان عنوان کرد و گفت: همه مکلف به انجام وظیفه هستیم و باید در میدان ولایت‌مداری پیشگام باشیم./935/پ202/ق

ارسال نظرات