۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۲۴۵۳

نمایش کتب تقریظ شده از سوی رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تبریز غرفه‌ای برای نمایش کتبی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقریظ شده، اختصاص یافته است.
آثار تقريظي رهبر معظم انقلاب

علی قادری، جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به استقبال مردم از ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز در سالن شهریار برپا شده است، اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه از چند اثر حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.


وی با بیان این‌که 25 اثر جدید حوزه دفاع مقدس با حضور نویسندگان در تبریز رونمایی شد، خاطرنشان کرد: همه روزه از ساعت 17 عصر نشست های علمی تخصصی دفاع مقدس با حضور نویسندگان برجسته کشوری برگزار می شود که شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


قادری ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌ای برای نمایش کتبی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقریظ شده، اختصاص یافته است، ضمن این‌که متن تقریظی نیز به صورت تابلو به نمایش گذاشته شده تا عموم علاقه‌مندان بتوانند دیدگاه رهبر انقلاب نسبت به آن کتاب را جویا شوند.


جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که در پایان نمایشگاه دفاع مقدس از سه غرفه برتر و سه کتب پرفروش حوزه ایثار و شهادت تجلیل می شود، افزود: 3هزار و 500 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در ششمین نمایشگاه کتاب ویژه دفاع مقدس عرضه شده است.


وی با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب دفاع مقدس پیش از این، دو بار در تهران و شهرهای مشهد، شیراز و اصفهان برپا شده که دور ششم این رویداد فرهنگی در شهر تبریز و همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گشایش یافته است، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با 130 غرفه و 10 غرفه جانبی با موضوعات ایثارگران، حجاب و عفاف و ایثار و شهادت تشکیل شده است.


قادری از ارایه تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی از سوی ناشران دفاع مقدس خبر داد و گفت: کتاب های عرضه شده در نمایشگاه کتاب با محوریت موضوع دفاع مقدس و در زمینه ادبیات، رمان، داستان، خاطره، تاریخ شفاهی و زندگی نامه برای تمامی گروه های سنی است.


گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس از نهم تا سیزدهم مهر ماه از ساعت 10 تا 20 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز آماده بازدید علاقه‌مندان است./935/302/ب2

ارسال نظرات