۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۹۵۲۴۵
آیت الله صفایی بوشهری:

حوزه علمیه خواهران در تبلیغ و پیام آوری نهضت حسینی مانند بانوان قیام عاشورا عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بانوان در کربلا نقش پر رنگی داشته اند؛ مانند حضرت زینب (س) و دیگر زنان قیام کربلا و امید است حوزه علمیه خواهران نیز در تبلیغ و پیام آوری نهضت حسینی مانند بانوان قیام عاشورا نقش موثری در جامعه داشته باشند.
صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان مؤسسه آموزش عالی معصومیه بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش حوزه علمیه خوهران در آگاه سازی مردم با نهضت حسینی گفت: عرصه مدیریت تبلیغ در فضای زندگی اجتماعی به ویژه حوزه خواهران کاری مهم و راهبردی است،چرا که زنان نقش مؤثری در تربیت جامعه به عهده دارند. 

 

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: وقتی که یک خانم، حود فاضله، عالم و مبلغ شد، در جامعه مثل یک ستاره بی غروبی است که هم برای خودش می درخشد و هم جامعه را نورانی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بانوان در کربلا نقش پر رنگی داشته اند؛ مانند حضرت زینب (س) و دیگر زنان قیام کربلا و امید است حوزه علمیه خواهران نیز در تبلیغ و پیام آوری نهضت حسینی مانند بانوان قیام عاشورا نقش مؤثری در جامعه داشته باشند./846/203/ب3

ارسال نظرات