۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۶۳۰
معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

طرح بینات در استان کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری طرح بینات در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از دانش اساتید حوزوی و طلاب حوزه علمیه استفاده می شود.
حجت الاسلام محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: طرح بینات به همت مدارس علمیه، مساجد و مراکز دینی برگزار می شود و در این زمینه از استعدادها و مهارت های طلاب و روحانیان استان استفاده می شود.

 

حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد: این طرح با هدف استفاده از معلومات روحانیان و بهره مند شدن همه افراد از دانش طلاب و روحانیان برگزار می شود و زمینه ای برای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام فراهم می آورد.

 


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: ایام ماه محرم بهترین فرصت برای جهت جذب قلوب مؤمن به دین است زیرا توجهات خداوند متعال و سید الشهدا (ع) قلب های خداجو را محیای دریافت بهترین سخنان و گام نهادن در مسیر حق و حقیقت می کند.

 


وی تأکید کرد: اجرای طرح بینات در سال جاری از انسجام بیشتری برخوردار است و امید است که تمام مردم استان و حتی تمام روستاها از خدمات تبلیغی مناسبی که از سوی طلاب و روحانیان ارائه می شود بهره مند شوند.

 


حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح طلاب و روحانیان، مناطق اطراف خود را پوشش داده و موانع دینی و مذهبی و فرهنگی موجود را مرتفع می کنند.

 


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: اساتید حوزه علمیه و طلابی که پایه چهارم را گذرانده اند در این طرح حضور دارند و باید از مهارت های لازم همچون فن خطابه و سخن وری بهره مند باشند.

 


وی در پایان افزود: امید است که با اجرای این طرح و طرح های مشابه بتوان از مهارت ها و استعدادهای طلاب و اساتید در تمام زمینه ها بهره برد و با فعالیت های تبلیغی سطح آگاهی دینی افراد جامعه را ارتقا داد./857/303/ب1

ارسال نظرات