۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۱۸۹
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

دولت نگرانی ها درباره برجام را جدی بگیرد/ مردم منتظر تحقق وعده های دولت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره ارائه سند از سوی دولت درباره پیش خور شدن اموال بلوکه شده گفت: هنوز این سندها در مجلس ارائه نشده و فقط در حد حرف بوده است.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد درباره ادعای دولت مبنی بر پیش خور شدن پول های بلوکه شده گفت: دو سال  است که دولت یازدهم همه شرایط کشور را متوقف بر مذاکرات کردند و مذاکرات را پیش بردند و هزینه و زمان بسیاری را صرف این موضوع کردند.

 

وی با بیان این که نتیجه این دوسال هم این گونه رقم خورد که متنی که امروز با 28 شرط از طرف مجلس و شورای امنیت ملی و رهبری مشروط پذیرفته شده است، خاطر نشان کرد: رهبری هم نگرانی های بسیاری را درباره منفذهای برجام اعلام کردند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید ببینیم که در واقع طرف مقابل در برابر این موضوع با همه آسیب هایی که دارد چه اقداماتی خواهد کرد و ما هم مثل بقیه مردم منتظر این هستیم که وعده های داده شده از سوی دولت برآورده شود.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این وعده ها هم نمی تواند تغییرات ملموسی را در زندگی مردم به وجود آورد، بیان داشت: امروز مردم فقط صحبت شنیده اند و هنوز اثری از این توافق در زندگی مردم مشاهده نمی شود.

 

ارائه نشدن سند از سوی دولت درباره پیش خور شدن اموال بلوکه شده

وی درادامه درباره ارائه سند از سوی دولت درباره پیش خور شدن درآمدهای بلوکه شده ایران گفت: هنوز این سندها در مجلس ارائه نشده است و هنوز بحثی نشده و فقط در حد حرف بوده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس جمهور و هیأت مذاکره کننده هسته ای درباره برنامه های توافق صحبت هایی در مجلس کرده اند اما درباره همین گفته ها هم تا به امروز سندی ارائه نشده است.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  افزود: هنوز دولت برنامه ای را در راستای اولویت بندی پول های بلوکه شده در کشور در قسمت های مختلف ارائه نکرده است./934/ت302/ج

ارسال نظرات