۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۹۹۷۰۱

حضور 181 ناشر در نمایشگاه کتاب سمنان

خبرگزاری رسا ـ دویست و هشتاد و نهمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور 181 ناشر به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در سمنان افتتاح می‌شود.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دویست و هشتاد و نهمین نمایشگاه کتاب استانی که سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان است از تاریخ 14 تا 20 آبان‌ماه در ورزشگاه غدیر سمنان برگزار می‌شود.

 

در این نمایشگاه 181 ناشر از سراسر کشور 33 هزار عنوان کتاب را در 122 غرفه عرضه می‌کنند. تمام کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف عرضه خواهد شد و 10 ناشر از استان نیز به‌صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

برای این نمایشگاه مبلغ 250 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص یافته بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مطالعه کتاب و کتابخوانی، نشست تخصصی ابعاد سیاسی محرم، شب شعر عاشورایی، قصه‌خوانی به گویش سمنانی، نشست مهدویت و برگزاری ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

 

سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب سمنان از تاریخ 14 تا 20 آبان ماه به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ورزشگاه غدیر سمنان برگزار می‌شود.

 

این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران 

ارسال نظرات