۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۳۰۰۱۵۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کزد؛

از استفاده ابزاری غرب از هنر تا کشف حجاب به خاطر اغراض مالی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به‌واقع هنر یک ظرفیت بالا را می‌طلبد و کسی که جنبه نداشته باشد قطعا سقوط می‌کند افرادی نیز که دست به کشف حجاب زدند بدون شک این اعمال را تنها برای پول انجام داده‌اند و خود را به پول فروخته‌اند.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان بسیج فرهنگیان در تالار سوره مهر حوزه هنری، گفت: دانش آموزان در 13 آبان در مقابل گلوله‌های آمریکا عظمت خود را نشان دادند.

 

وی افزود: همه ما مدیون کسانی هستیم که به عشق و آرزوی تحقق حاکمیت اسلام به میدان آمدند و شیرینی پیروزی را برای ما به یادگار گذاشتند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جهاد در زمان حال نیز، بیان داشت: امروز در میدان‌های جنگ بر علیه منافقین در سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین افرادی صف‌آرایی کرده‌اند که برای اسلام از جان خود نیز مایه می‌گذرانند.

 

نقدی در خصوص اهداف درونی بسیج، اظهار کرد: هدف و مرام بسیج آزادگی، حقیقت‌جویی و عدالت‌خواهی است، هدفی که به‌دنبال بیدار کردن فطرت بشری است و بر این اساس در مقابل جهان استکبار کاملا مجهز ایستادگی می‌کند.

 

وی درباره ذات هنر، بیان داشت: خدا همه انسان‌ها را حقیقت‌طلب آفریده است، هنر نیز جوششی عاطفی و احساسی است که باید مبتنی بر فطرت باشد، اما امروز ما شاهد هستیم که جهان استکبار همین هنر را به‌طور زیادی در اختیار خود گرفته و برای تخریب حقیقت استفاده می‎کند.

 

نقدی ادامه داد: جهان استکبار در مواجهه با علم نیز سیاستی که در قبال هنر دارد را به‌کار برده است و از این‌رو با ساخت موشک، بمب و سلاح‌های شیمیایی به‌جان بشر مظلوم افتاده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تقبیح رفتاری وحشیانه صهیونیست‌ها در قبال کودکان، گفت: صهیونیست‌ها در حقیقت حرملگان عصر حاضر هستند، در روزهای اخیر شاهد بودیم که این حیوان صفتان با استفاده از گاز اشک آور جان خردسال شش ماهه‌ای را گرفتند.

 

وی با اشاره به استفاده ابزاری غرب از مقوله هنر، بیان داشت: متاسفانه امروز و از طریق هنر بسیاری از حقایق وارونه جلوه داده می‌شوند، جنایتکاران از طریق ابزار هنر امروز مدعی حقوق بشر در دنیا شده اند.

 

نقدی با یادآوری جنایات مختلف آمریکا در طول تاریخ، تاکید کرد: تجاوز به ده‌ها کشور، کودتاهای مختلف، کشتن میلیون‌ها انسان از طریق بمب‌های اتمی و امثال آن، حمایت از دیکتاتورهای مختلف و ایجاد اماکن شکنجه در گوشه و کنار جهان تنها بخشی از اقدامات جنایتکارانه آمریکا در قبال مردم جهان است، اما همین آمریکا امروز با این سابقه سیاه، خود را مدعی اول احقاق حقوق بشر معرفی می‌کند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد شدید از رفتار دوگانه آمریکا با مسایل مختلف در جهان، بیان داشت: ما شاهد هستیم که در یمن تاکنون بیش از هزار کودک کشته شده‌اند اما امریکا هیج واکنشی نشان نداده است اما در ایران و در جریان انتقال یک جنایتکار به بیمارستان برای یک مسأله بسیار بی اهمیت از سوی آمریکا جنجال وسیعی به‌پا می‌شود و دیو صفتان سردمدار آمریکا خود را به‌عنوان فرشته معرفی می‌کنند.

 

آمریکا حامی اصلی منافقین است

 

وی با مضحک خواندن ادعای غرامت آمریکا از ایران، خاطرنشان کرد: در آمریکا قانونی تصویب شده است که بر اساس آن تحریم‌ها زمانی لغو می‌شوند که ایران مبلغ  میلیارد دلار را بابت غرامت 240 کشته آمریکا در جریان تجاوز به لبان در سال‌های 64 و 63 را بپردازد، این ادعا درحالی صورت می‌گیرد که  آمریکا به‌عنوان متجاوز وارد خاک لبنان شده بوده و متحمل شکست نیز شده بوده است.

 

نقدی ادامه داد: اگر بر اساس همین منطق ما نیز بخواهیم ادعای غرامت کنیم آمریکا باید غرامت بیش از 220 هزار شهید از 230 هزار شهید ما را بپردازد، زیرا بر اساس اسناد کاملا مستند عامل و مسبب شهادت عزیزان ما خود آمریکا بوده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با پرداختن به ابعاد دیگری از دخالت‌ها و جنایات آمریکا در قبال ایران، گفت: آمریکا با ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی در ایران دست به جنایات مختلفی زد، ضمن این‌که از اسنادی که از لانه جاسوسی به‌دست آمد مشخص شد آمریکا حامی گروه‌های معاند در ایران بوده است، ضمن این‌که امروز نیز شاهد هستیم با ایجاد پایگاه «لیبرتی» در عراق به طور کامل منافقین از سوی آمریکا حمایت می‌شوند.

 

رفتار آمریکا در مواجهه با تروریسم دوگانه است

 وی افزود: رفتار دوگانه آمریکا با مقوله تروریسم را این‌گونه می‌توان متوجه شد که در یک دوره و در جریان کشته شدن 3 آمریکا به دست همین منافقین آمریکا آن‌ها را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد، اما دقیقا زمانی‌که منافقین بیش از 10 نفر از هموطنان ما را کشتند مورد استقبال آمریکاییان قرار گرفتند از آن‌ها حمایت کامل نیز شد.

 

نقدی در خصوص ارتباط تنگاتنگ صدام با آمریکا، ابراز داشت: از همان ابتدای جنگ امام راحل(ره) فرمودند که صدام گرایش به آمریکا دارد و مورد حمایت آن‌هاست، ضمن این‌که شاهد بودیم در جریان جنگ تحمیلی نیز به‌طور کامل صدام از سوی آمریکا تغذیه می‌شد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص لزوم هشیاری در برابر غرب، تاکید کرد: امروز که جهان غرب از طریق سحر رسانه‌ای در مقابل ما ایستاده است باید کاملا هوشیارانه عمل کنیم و نگذاریم به ما ضربه وارد شود.

 

نقدی با محکوم کردن اقدام کشف حجاب برخی از هنرمندان در روزهای اخیر، تصریح کرد: به‌واقع هنر یک ظرفیت بالا را می‌طلبد و کسی که جنبه نداشته باشد قطعا سقوط می‌کند افرادی نیز که دست به کشف حجاب زدند بدون شک این اعمال را تنها برای پول انجام داده‌اند و خود را به پول فروخته‌اند.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به شعار بنیادین «مرگ بر آمریکا»، بیان داشت: امروز در تمام نقاط جهان از شعار «مرگ بر آمریکا» استقبال می‌شود، زیرا این شعار برآمده از فطرت درونی بشر است، در گوشه و کنار جهان نیز ما شاهد هستیم که هرجا در مقابل ظلم ایستادگی می‌شود دقیقا در همان محل پرچم آمریکا نیز به آتش کشیده می‌شود.

 

عده‌ای می‌خواستند شعار مرگ آمریگا را خاموش کنند

نقدی با انتقاد از برخی جریانات داخلی، تاکید کرد: عده‌ای بسیار تلاش کردند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را کمرنگ کنند، اما واقعیت این است که این شعار و هدف هرگز خاموش نمی‌شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تمجید از منش فکری والای رهبر کبیر انقلاب، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به‌تنهایی در برابر عظمت رسانه‌ای جهان استکبار ایستاد و پیروز شد، در خصوص هنرمندان مخلص بسیجی نیز قطعا این اتفاق رخ می‌دهد و نصر و پیروزی همراه آنان خواهد بود.

 

نقدی در پایان با سفارش به مدیریت جدید بسیج هنرمندان، گفت: امروز وقت آن رسیده است که حرف خلاقانه بزنیم و با نگاه تازه به‌سوی پیش‌برد اهداف خود حرکت کنیم./856/پ201/ش

ارسال نظرات