۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۰۰۲۷۹

جلسه مشترک مرکز خدمات با معانوت تهذیب حوزه آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات و معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی پیرامون مسائل تهذیبی دیدار و گفت‌وگو کردند.
تهذيب تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، ظهر امروز جلسه مشترک مرکز خدمات و معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان با حضور حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز خدمات و حجت الاسلام روشن‌تن معاون تهذیب استان با موضوعات تهذیبی و امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی برای طلاب و خانواده‌های ایشان برگزار شد.


در ابتدای جلسه حجت الاسلام موسوی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام  روشن تن در سمت جدید مدیریتی در مرکز مدیریت استان، خواستار تعامل بیشتر این معاونت با مرکز خدمات برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خانواده‌ها و فرزندان طلاب شد.


وی رویکرد جدید مرکز خدمات را فرهنگی و توجه به مسائل فرهنگی خانواده های طلاب دانست و ابراز داشت: بر اساس این رویکرد تلاش داریم تا در حوزه آموزش های خانواده طلاب در شناخت و آموزش جایگاه روحانیت و بایسته های آن نقش ایفا کنیم.


مدیر مرکز خدمات استان در ادامه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای سال 1394 ارائه کرد و سپس خواستار برگزاری دوره‌های مشاوره و کارگاه آموزشی خانواده برای مزدوجین طلاب برادر و خواهر با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان شد.


در ادامه حجت الاسلام  روشن‌تن با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مرکز خدمات در برگزاری برنامه‌های ویژه طلاب و روحانیون، بیان کرد: مسائل اخلاقی و تهذیبی در بین طلاب باید کاربردی شود تا بتوانیم این امر را در میان خانواده طلاب نیز گسترش دهیم.


وی با بیان این‌که موضوع ایجاد یک مرکز مشاوره در استان باید به صورت جدی پیگیری و تا آخر امسال این مرکز شروع به فعالیت کند، خاطرنشان کرد: مشاوره و راهنمایی یکی از توصیه های دین اسلام می باشد، مرکز مشاوره حوزوی می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی به ویژه در میان خانواده های طلاب را کاهش دهد.


حجت الاسلام روشن‌تن در ادامه برگزاری کلاس‌های ورزشی، مهارت‌های زندگی و آموزش برخی ورزش‌ها را در اولویت برنامه‌های همکاری خود دانست و آمادگی خود را برای همکاری با مرکز خدمات استان در مسائل مورد گفت‌وگو اعلام کرد./854/202/ب3

ارسال نظرات